«شاورانی» عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۸۰۲۵
«شاورانی» عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک شد
رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با کسب اکثریت آرای مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک(IESF) به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در دومین روز مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک (IESF) که همزمان در چهاردهمین دوره مسابقات جهانی این فدراسیون در جزیره بالی کشور اندونزی برگزار شد، لقمان شاورانی با رای مجمع فدراسیون به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی انتخاب شد و به عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی درآمد.

«کمیته عضویت» مهمترین کمیته زیر مجموعه فدراسیون جهانی است که وظایف بسیار مهم و اساسی را بر عهده دارد که ریاست این کمیته ، عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی می‌شود.

فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک IESF دارای ۱۳۰ کشور عضو می‌باشد که طبق قوانین ۸۲ کشور عضو دائمی می‌باشند و حق رای دارند. در این انتخابات لقمان شاورانی با کسب ۶۸ رای اعضای مجمع فدراسیون جهانی به ریاست این کمیته رسید.

این اولین بار است که یک ایرانی توانسته است به عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی و ریاست کمیته فدراسیون جهانی این رشته دست پیدا کند. پیش از این لقمان شاورانی در سال‌های ۲۰۱۶ لغایت ۲۰۲۰ دبیر کل فدراسیون ورزش های الکترونیک آسیا بود.

همچنین در ادامه انتخابات فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک «ولد مرینسکو» از آمریکا برای بار سوم به عنوان رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک انتخاب شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز