شاهرخ کشاورز: بعد از ۹ سال فیوچرز را احیا کردیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۸۰۴۴
شاهرخ کشاورز: بعد از ۹ سال فیوچرز را احیا کردیم
شاهرخ کشاورز گفت: پس از 9 سال موفق شدیم فیوچرز را در ایران احیا کنیم که این مساله موجب رشد و رونق هر چه بیشتر این رشته در ایران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شاهرخ کشاورز، دبیر فدراسیون تنیس در خصوص مسابقات بین المللی فیوچرز گفت: نزدیک به یک دهه بود که این مسابقات در ایران برگزار نمی شد که خوشبختانه با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته شاهد بازگشت این مسابقات به تقویم فدراسیون تنیس هستیم.

وی با اشاره به تغییر نام مسابقات بین المللی فیوچرز به تور جهانی مردان، افزود: این رویداد پس از حدود یک دهه، در اواخر سال جاری به میزبانی جزیره کیش با حضور چهره های مطرح تنیس کشور و رقبای خارجی برگزار خواهد شد.

شاهرخی در ادامه یادآور شد: این مسابقات از جمله رویدادهایی است که علاوه بر اینکه باعث ارتقا رنکینگ بازیکنان در رده بندی جهانی می شود زمینه ساز تعمیم و توسعه بیشتر این ورزش در ایران خواهد بود.

دبیر فدراسیون تنیس تصریح کرد: اینکه فدراسیون تنیس ایران بتواند میزبانی رویدادهای مهمی را بر عهده بگیرد بی شک در فعالیت های آتی ما موثر خواهد بود ضمن اینکه فرصت و امکان رقابت با نفرات برتر تنیس هم برای ورزشکاران مهیا می شود که این امر می تواند زمینه رشد و ارتقای فنی قهرمانان تنیس ایران را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز