پرتغال - مراکش/ انگلیس - فرانسه

در انتظار شگفتی یا نیمه‌نهایی پرستاره؟

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۸۸۴۲
در انتظار شگفتی یا نیمه‌نهایی پرستاره؟
تکلیف دو تیم دیگر حاضر در نیمه‌ نهایی جام جهانی امشب مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تیم ملی فوتبال مراکش با پرتغال بازی خواهد کرد تا تکلیف تیم اول حاضر در نیمه‌ نهایی در یک سمت از جدول مشخص شود. پرتغالی‌ها تا امروز یکی از تیم‌های خوب جام بوده‌اند و جز مقابل کره، لغزشی نداشته‌اند. آن‌ها حتی در غیبت رونالدو هم عالی کار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این مساله را باید در ساق پاهای هافبک‌های خلاق‌شان دانست که امروز کاری سخت مقابل تیمی با تفکرات دفاعی و منسجم دارند.

مراکشی‌ها تا امروز در جام منسجم‌ترین بودند و با وجود دفاع مطلق اما در ضدحملات آن‌قدر خطرناک هستند که می‌توانستند اسپانیا را در همان وقت‌های قانونی شکست دهند. حالا هم در آستانه تاریخ‌سازی و حضور در نیمه‌نهایی هستند و قطعا با تمام وجود برای این مساله تلاش می‌کنند.

از ساعت ۲۲:۳۰ تقریبا مهم‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار می‌شود. دیداری که بسیاری اعتقاد دارند برنده آن قهرمان جام خواهد شد.

در یک سمت فرانسه قرار دارد که از لحاظ تاکتیکی و کیفیت نفرات به جرات بهترین تیم جام است و شانس قهرمانی دوباره دارد. امباپه در اوج آمادگی خود از لحاظ فنی قرار دارد و ژیرو تسلیم‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

ربیو در تیم ملی خوب ظاهر شده و گریزمان مفید کار می‌کند. از همه این مسائل مهم‌تر فردی چون دشان روی نیمکت این تیم نشسته که انتخاب‌ها و تصمیمات بی نظیری دارد و حالا در آخرین تورنمنتی که سرمربی خروس‌ها است می‌خواهد پایانی خوش برای خودش رقم بزند.

در سمت مقابل اما انگلیس قرار دارد که نسبت به ۴ سال پیش رشد کرده و یاد گرفته چه زمانی دفاع کند و چه زمانی با تمام وجود به سمت دروازه رقیب حمله کند. انگلیسی‌ها خط حمله‌ای زهردار دارند و این مساله می‌تواند کمک حال آن‌ها برای رسیدن به نیمه‌نهایی باشد. ساوتگیت در صورت پیروزی و در ادامه رسیدن به فینال جاودانه شود. آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟

انتهای پیام//

نظر شما