فتح‌الله‌زاده: غیبت مهاجمان پرسپولیس در دربی به سود آنها شد/ قایدی تا آخر فصل بازیکن استقلال است

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۴۳۵۶
فتح‌الله‌زاده: غیبت مهاجمان پرسپولیس در دربی به سود آنها شد/ قایدی تا آخر فصل بازیکن استقلال است
مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه تلویزیونی در خصوص وضعیت این باشگاه و مسائل مهمی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه زنده تلویزیونی در مورد دربی گفت: ساپینتو احساسات قوی‌ای به استقلال دارد. در شهرآورد لحظات تعیین کننده هستند. من با ساپینتو موافقم که شاید برخی بازیکنان خیلی جنگنده نبود.

وی تاکید کرد: بعضی از صفحات مجازی جوری نوشته‌اند که انگار ما باخته‌ایم. یک تیمی که یک بر صفر عقب است و بعد جلو می‌افتد، نشان می‌دهد که سرمربی‌اش تفکرات عالی ورزشی دارد. 

فتح الله زاده افزود: همه فکر می‌کردند با توجه به جام جهانی، بازی بی کیفیتی را شاهد خواهیم بود ولی دیدیم که دو تیم چقدر خوب و پرشور کار کردند و هر دو مربی برای پیروزی به میدان رفتند. به نظرم یکی از بهترین دربی‌ها بود.

وی در مورد بدشانسی استقلال در این دیدار تصریح کرد:  شاید اگر رضاوند مصدوم نمی‌شد، شکل کار متفاوت می‌شد. هر دو تیم ترسو نبودند و تلاش کردند و باید از هر دو تیم  بابت ارائه این نمایش تشکر کرد.

مدیرعامل استقلال نظر جالبی در مورد غیبت لوکادیا در این دیدار داشت و گفت:  من فکر می‌کنم نبود دو مهاجم پرسپولیس تا حدی هم به سود آن‌ها شد چون روی آنالیز تیم ما و برنامه بازیکنان ما هم اثر داشت.

فتح الله زاده با اشاره به مشکلات این باشگاه اظهارداشت: ما به لحاظ مالی شرایط سختی داشتیم. من ۲۵ روز از شش صبح تا دوازده شب در حال تلاش بودم و با اینکه گفته بودم ۱۷-۱۸ درصد میانگین دریافتی را به ۴۰ درصد می‌رسانم، این عدد را به میانگین ۵۰ درصد تبدیل کردم. من از یکی از دوستان خواستم تا از آقای استراماچونی بخواهد که موافقت کند تا پول ایشان را در سه قسط پرداخت کنیم و پنجره ما هم باز شود. ما سه پرونده جز استراماچونی داریم. 

می در خصوص مشکل استقلال با باشگاه سانتاکلارا گفت: ما تمام کارها را در قضیه سانتاکلارا را انجام داده‌ایم. پول پرداخت شده و بخشی از آن برگشت خورده و فیفا را در جریان گذاشته‌ایم. ما اراده کردیم تا پول را پرداخت کنیم و همه کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. برخی مسائل خارج از توان ماست و به تحریم‌ها مربوط است.

وی ادامه داد: مربی من تعیین کننده است و او اگر بازیکنی را پیشنهاد دهد، ما جهت جذب او اقدام می‌کنیم. مطمئن باشید که من بدهکار هم که شود، نمی‌گذارم تیمم دچار مشکل شود‌.

فتح الله زاده در مورد وضعیت مهدی قایدی گفت: قایدی تا آخر فصل بازیکن ماست و اگر پول این بازیکن را ندهیم، جریمه‌ای مشمول حال ما می‌شود با این حال من می‌خواهم راهی امارات برای دیدن مسئولان الاهلی شوم تا این موضوع را هم حل و فصل کنیم.

فتح الله زاده گفت: من مخالف وام گرفتن بودم. دوستان ما ۱۵۰ میلیارد وام گرفته‌اند و ۳ قسط هشت تومنی را هم پرداخت نکرده‌اند. 

وی در خصوص ماجرای میلیچ گفت: قبل از من و در دوره مدیریت قبلی پول میلیچ را ظاهرا داده‌اند ولی این پول به حساب میلیچ ننشسته است. میلیچ با استقلال خیلی دعوا نکرده است. من شرکتی که از باشگاه پول گرفته را دعوت کرده‌ام تا توضیح دهند چه اتفاقی برای پول او افتاده است و اگر پول ننشسته چرا به حساب ما برنگشته است.

این مدیر استقلال تاکید کرد: ما ثبات نداریم. 15 سال پیش من برای استقلال آبی‌سل را آوردم. این یک سیم کارت بود که ما آوردیم و اگر می‌گذاشتند این سیم‌کارت گسترش پیدا کند، در چه وضعیتی امروز بودیم؟ من کمپ مرحوم حجازی را گرفتم و این کمپ سند دارد. گفتند فتح‌الله‌زاده بدهی آورده ولی نگفتند این کمپ با ارزش هزار میلیاردی را هم آورده است. مدیران باید فرصت داشته باشند. من حتی درباره مدیرعامل قبلی هم به وزیر محترم گفتم اگر می‌شود این اتفاق نیافتد و فقط نواقص برطرف شود.

وی در مورد حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ایرادات زیادی AFC از باشگاه‌های ایرانی گرفته و به همین دلیل آقای ممبینی و زارع به دفتر ما آمدند تا در این خصوص با ما حرف بزنند. یک بخشی از کار دست ما نیست اما هر کاری بتوانیم به سهم خودمان انجام می دهیم.  فردا مجمع فوق‌العاده باشگاه استقلال است و احتمالا درخصوص مشکلات حرفه‌ای سازی است تا مشکلات حل شود.

وی در خصوص VAR گفت:  آیا در جهان باشگاه‌ها هزینه VAR را می‌دهند؟ ما ورزشگاهی را اجاره می‌کنیم که تجهیز باشد. وظیفه ما تجهیز ورزشگاهی نیست که مالکش نیستیم. اگر در دنیا این کار را می‌کنند، ما پولش را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۴۰ میلیارد از هزینه کرد در مدیریت قبلی را تخلف حساب کرده‌اند ولی ما از مدیریت قبلی دفاع کردیم و به آقای دکتر قربان‌زاده گفتیم این پول را طلبکاران و ... برداشته‌اند و آقای قربان‌زاده از ما این استدلال را قبول کرد. 

فتح الله زاده در مورد پیدا شدن پیراهن پرسپولیس و استقلال در تفحص های اخیر شهدا گفت: به آقای سردار باقرزاده گفتم که ما و پرسپولیس در زمین رقیب هستیم. این دو شهیدی که اخیرا پیکر پاکشان با پیراهن استقلال و پرسپولیس پیدا شده، تنها دویست متر باهم فاصله داشته‌اند. ما خواستیم اگر امکانش هست این پیراهن را به ما بدهند تا در موزه باشگاه قرار دهیم.

وی در مورد تیم ملی تاکید کرد: برای تیم ملی اگر من بودم روی مربی ایرانی سرمایه‌گذاری می‌کنم. ولی چون فرصت نیست ما یک مربی بزرگ می‌خواهیم. تیم باید خیلی تغییر کند. اینکه کی‌روش بماند یا نه، تصمیم با فدراسیون است. ایشان به لحاظ سنی رو به عقب است ولی ما رو به جلو هستیم. ایشان خیلی زحمت کشیده و در جام جهانی قبلی خاطراتی را برای ما رقم زد و احترام بسیاری برای ایشان قائلم ولی با توجه به کمبود زمان به نظرم الان باید یک مربی بزرگ خارجی بیاوریم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز