حسن خان‌محمدی: داور سوت پنالتی را زد اما بعد گل اعلام کرد/ چند ستاره به پرسپولیس معرفی می‌کنیم

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۴۴۲۰
حسن خان‌محمدی: داور سوت پنالتی را زد اما بعد گل اعلام کرد/ چند ستاره به پرسپولیس معرفی می‌کنیم
حسن خان‌محمدی، سرمربی نونهالان پرسپولیس پس از پایان دربی سرخابی‌ها و تساوی تیمش برابر استقلال صحبت‌های ویژه ای را مطرح کرد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دربی نونهالان اظهار داشت: تمام سعی ما این بود که در این دربی که در خانه حریف بازی داشتیم، بتوانیم نمایش خوبی را از خود ارائه دهیم. در این دیدار هم تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بودیم و روی یک اتفاق عجیب پیروزی مان به تساوی تبدیل شد.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی علاوه بر ارائه یک فوتبال مالکانه خوب فرصت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساندیم، تیر دروازه استقلال را هم به لرزه دار آوردیم و مستحق برد بودیم اما روی یک اشتباه که امیدوارم غیرعمدی بوده باشد، پیروزی را از دست دادیم.

سرمربی نونهالان پرسپولیس در مورد گل تساوی استقلال در این دیدار به خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در لحظه پایانی این دیدار، داور سوت پنالتی به سود استقلال را به صدا درآورد و بچه های ما به خاطر شنیدن سوت ایستادند که بازیکن استقلال توپ را درون دروازه ما قرار داد و داور پس از این صحنه گل استقلال را تایید کرد، صحنه ای که برای همه ما تعجب آور بود اما به هرحال این تصمیم منجر به از دست دادن پیروزی برای ما شد.

خان‌محمدی با اشاره به شرایط فنی تیمش در این فصل گفت: ما تیم مان را از سراسر ایران دور هم جمع کرده ایم و این بچه ها برای اولین بار است که در کنار هم بازی می کنند و این موضوع شرایط را سخت می کند اما تیم ما در مجموع وضعیت و شاکله خوبی دارد و می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی در خصوص ظهور ستاره های جدید از بین نفرات این تیم برای پرسپولیس تصریح کرد: ما در این مدت تعامل خوب با مربیان تیم های پایه پرسپولیس و همین طور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی بزرگسالان پرسپولیس داشته ایم. با توجه به شرایط سنی نونهالان این تیم برای معرفی بازیکنان به رده های بعدی نیازمند آموزش های بلندمدت است اما باید به این موضوع اشاره کنم ما 3-4 بازیکن فوق العاده در تیم مان داریم که می توانند ستاره های سال های آینده پرسپولیس باشند.

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز