برگزاری رقابت‌های چند جانبه کوبودو کاراته بانوان استان اصفهان

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۴۱۴۶۱۲
برگزاری رقابت‌های چند جانبه کوبودو کاراته بانوان استان اصفهان
یک دوره رقابت‌های چند جانبه کاراته در بخش بانوان، روز جمعه دوم دی ماه به میزبانی خانه کاراته استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این پیکارها در حالی برای اولین بار توسط سبک کوبودو کاراته در سطح استان اصفهان انجام گرفت که در آن کاراته کاهایی از سبک های شیتوریو هایاشی، شیتوریو کوبه اوزاکا، IMA، شوتوکان JKS، شوتوکان WMMF، کوبودو کاراته و دو تیم منتخب از استانهای تهران و مازندران در بخشهای کاتا و کومیته با هم رقابت کردند.

گفتنی است ۲۴ داور منتخب استان، قضاوت مسابقات را برعهده داشتند؛ ضمن آنکه جمعی از مسئولین و اساتید پیشکسوت کاراته استان اصفهان از جمله خانمها: علاسوند نایب رییس هیات کاراته استان، شهبازی نایب رئیس اسبق بانوان کاراته استان، خداپرست داور جهانی و رئیس کمیته داوران استان در این رویداد حضور یافتند.

photo_2022-12-24_09-01-40

مهتاب فخر نایب رئیس بانوان کوبودو کاراته و مسئول استان اصفهان در گفت وگوی کوتاهی با برنا درباره رقابتها اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات با حضور ۲۵۰ کاراته کا در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان از آمادگی بالایی برخوردار بودند که همین مساله، حساسیت و جذابیت این رویداد را دو چندان کرده بود.

وی ادامه داد:  یک روز پیش از آغاز رقابتها، استاژ فنی با مدرسی فاطمه صفری رییس کمیته مربیان کوبودو کاراته کشور در خانه کاراته استان اصفهان برگزار شد که با استقبال چشمگیری از سوی بانوان علاقمند همراه بود.

فخر در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به سایر برنامه های انجام گرفته در سبک کوبودو کاراته عنوان کرد: به همت کمیته فرهنگی سبک کوبودو کاراته استان آذربایجان شرقی و مطابق رسم هرساله، مراسمی با عنوان "یلدای مهربانی" روز ۲۸ آذرماه  به میزبانی سالن هیات کاراته شهر ایلخچی برگزار شد.

وی همچنین گفت: این مراسم با حضور مدیر ورزش و جوانان ایلخچی، اعضای شورای شهر و نمایندگان و کاراته کاهای این شهرستان برگزار که با برنامه های متنوعی همچون اجرای نمایشی کاتا، کومیته و ادوات رزمی همراه بود. در پایان نیز بسته های معیشتی که به همت خیرین این شهرستان تهیه شده بود، بین نیازمندان توزیع شد.

فخر در پایان یادآور شد: اخیرا نیز به منظور گسترش فعالیتهای این رشته در کرمانشاه، با موافقت عبدالرضا عرفانی رئیس سبک، یک زوج کاراته کا به نام های سنا مرادی و زانا ولد بیگی به عنوان نمایندگان این استان معرفی شدند که امیدواریم با تلاشهای آنها شاهد رونق کوبودو کاراته در سطح کرمانشاه باشیم. ضمن آنکه خانم حکیمه باقری نیز به عنوان مسئول کمیته بانوان پاراکاراته در سبک کوبودو کاراته منصوب شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز