پرسپولیس- پیکان؛ تقابل گل‌محمدی و حسینی در آزادی

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۱۴۸۲۱
پرسپولیس- پیکان؛ تقابل گل‌محمدی و حسینی در آزادی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز میزبان تیم پیکان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز در استادیوم آزادی شاهد رویارویی پرسپولیس و پیکان هستیم تا دوئل دوستان و همکاران قدیمی دو تیم روی نیمکت هدایت تیم ها رقم بخورد. پرسپولیس بعد از تساوی دیرهنگامی که در دربی 99 به دست آورد و به کسب یک امتیاز از سه امتیاز آن بازی مهم بسنده کرد برای کسب سه امتیاز دیگر و تثبیت جایگاهش در صدر جدول با انگیزه کسب برد برابر پیکان آماده حضور در این دیدار می شود.

گل محمدی که در آستانه دربی با شوک غیبت مهاجمانش روبرو شد و با شرایط کاملا خاصی تیمش را برای رویارویی برابر استقلال آماده کرد حالا برای جدال برابر پیکان نیز باید با این مشکل و معضل در زمین حاضر شود و امیدوار باشد تیمش را با بهترین ترکیب برای ثبت پیروزی مهم دیگر در این فصل راهی زمین کند.

پرسپولیس که در حال حاضر  با کسب 25 امتیاز از 12 بازی قبلی خود با فاصله یک امتیازی از گل گهر و سپاهان در صدر جدول قرار دارد برای حفظ جایگاهش در دیدار برابر پیکان به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کند و در تلاش است در این دیدار خانگی سه امتیاز کامل را کسب کرده و آرام آرام خرج خود را از سایر مدعیان کسب عنوان قهرمانی جدا کند.

در آن سوی میدان، پیکان مجتبی حسینی در حالی برای دیدار برابر تیم دوست قدیمی خود آماده می شود که در آخرین بازی خود در فصل جاری در هفته گذشته برابر تراکتور با یک گل شکست خورد تا پس از باخت روبروی قرمزهای تبریزی خود را رویارویی مقابل قرمزهای تهرانی مهیا کند. خودروسازان از 12 بازی قبلی خود 12 امتیاز کسب کرده اند.

با توجه به تداوم غیبت مهاجمان خارجی پرسپولیس پیش بینی می شود یحیی گل محمدی برای تقابل با پیکان با ترکیبی نزدیک به بازی برابر استقلال تیمش را روانه میدان کرده و به توان فنی بازیکنان چند پسته تیمش امیدوار باشد.

دیدار پرسپولیس و پیکان از ساعت 15:30 دقیقه امروز یکشنبه چهارم دی ماه 1401 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون مرتضی منصوریان، محمدرضا ابوالفضلی، محمد راهی و روح‌الله شریفی تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//  

نظر شما