حمید درخشان: باید به سجادی برای رفع مشکلات کمک کرد/ برخی صحبت‌ها بهانه‌جویی است

۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۶۲۰۳
حمید درخشان: باید به سجادی برای رفع مشکلات کمک کرد/ برخی صحبت‌ها بهانه‌جویی است
پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان صحبت کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عملکرد کلی وزیر ورزش و جوانان را در این پست حساس را مثبت ارزیابی کرد.

درخشان درباره عملکرد حمید سجادی عنوان کرد: باید به این موضوع توجه شود که تنها 15 ماه از حضور سجادی در سمت وزیر ورزش و جوانان گذشته و با وجود مشکلات زیاد و زیربنایی در ورزش ایران این مدت نمی تواند زمان کافی برای او و دیگر مدیران باشد تا تمامی مشکلات را حل و فصل کنند. در زمان محدود نمی توان تمام مشکلات را حل کرد و در چنین شرایطی از عملکرد او انتقاد داشت. برخی حرف‌ها بهانه‌جویی است نه انتقاد و باید به وزیر ورزش و جوانان هم اعتماد کرد و هم فرصت داد.

وی افزود: حل زیربنایی مشکلات زمان زیادی را می طلبد. سجادی از خانواده ورزش است و بدون شک در تلاش است که مشکلات موجود را رفع کند و همه باید در این مسیر به وزیر کمک کنند. سجادی در وزارت ورزش مسئولیت سنگینی را برعهده گرفته و برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف او را همراهی کرد. کار در وزارت ورزش با تمام وزارتخانه های کشور متفاوت است. با در نظر گرفتن تمام جوانب و شرایط باید تاکید کنم که انتظار از سجادی و همکارانش در وزارت ورزش زیاد است و این موضوع باعث شده کار او و دیگر مدیران وزارت سخت شود.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس و تیم ملی در مورد انتظارات مردم از وزیر ورزش و جوانان گفت: همه مردم به ورزش علاقمند هستند. متاسفانه سال‌های قبل در ورزش نابسامانی های زیادی وجود داشت. با این وجود انتظار داریم در ادامه مسیر خوبی که وزارت ورزش پیش گرفته سجادی و همکارانش تلاش بیشتری را در دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم با حل مشکلات از طریق قدرت ورزش در جامعه شور و نشاط ویژه ای را تزریق کرده و در زمینه ورزش در عرصه های داخلی و بین المللی فعالیت های خوب و چشمگیری از ورزشکاران کشورمان شاهد باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز