پخش مسابقات جام جهانی از رادیو ۳۸ درصد مخاطب داشت

۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۴۱۸۰۰۵
پخش مسابقات جام جهانی از رادیو ۳۸ درصد مخاطب داشت
مهدی آذرمکان دبیر شورای ورزش معاونت صدا از آمار 38 درصدی رادیو حین پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ مهدی آذرمکان دبیر شورای ورزش معاونت صدا اعلام کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، 38 درصد فوتبال ‌دوستان مسابقات جام جهانی را از رادیو پیگیری کردند.

وی افزود: البته این آمار فقط مربوط به مسابقات جام جهانی است و آمار برنامه‌های ورزشی شبکه‌ها به آن افزوده نشده است. قطعا با افزودن آن، درصد مخاطبان نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

دبیر شورای ورزش معاونت صدا ادامه داد: بر اساس آخرین آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در بازه زمانی یک ماهه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر، 14.8 درصد از رادیو ورزش، 9.4 درصد از رادیو جام جهانی و 13.8 درصد از ایرانصدا این مسابقات را پیگیری کردند.

آذرمکان ادامه داد: البته 9.4 درصد مخاطبین رادیو جام جهانی که یک رادیوی فصلی بوده و فقط در بازه زمانی یک ماهه جام جهانی حضور داشت، درصد بسیار خوبی است و نشان دهنده هدف‌گذاری مناسب معاونت صدا برای مخاطبان رادیو است.

مهدی آذرمکان با اشاره به درصد قابل توجه مخاطبین ایرانصدا خاطرنشان کرد: مخاطبین از ایرانصدا 13.8 درصد مسابقات را دنبال کردند که در حقیقت انتخاب آنان یا رادیو ورزش و یا رادیو جام جهانی بود و باید این درصد را نیز به آمار مخاطبین این دو رادیو اضافه کنیم.

گفتنی است رادیو جام جهانی همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر از 29 آبان ماه شروع به کار کرد و پس از برگزاری دیدار نهایی صبح روز 29 آذر ماه به کار خود پایان داد. این شبکه رادیویی ضمن پخش زنده مسابقات به تحلیل و کارشناسی آن نیز پرداخت. در بازه یک ماهه فعالیت این رادیو، بیش از 200 عنوان برنامه کوتاه، 32 مستند، 32 نمایش و ساعت‌ها برنامه ترکیبی و تحلیلی پخش شد. با جام جهانی، جام 22، جهان در جام، جزیره جهانی، یک جهان یک توپ، یک جهان یک جام و ... از جمله برنامه‌های این رادیوی فصلی بود.

انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز