تراکتور- استقلال؛ بازی گرم در روز سرد

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۱۹۰۱۰
تراکتور- استقلال؛ بازی گرم در روز سرد
از ساعت ۱۴:۰۰ امروز دو تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از ۲ نمایش ضعیف از استقلال و تراکتور مقابل مس رفسنجان و نساجی مازندران حالا این دو تیم با دو مربی خارجی رو در رودی هم قرار می‌گیرند تا وضعیت نه‌چندان خوب‌شان را بهتر کنند.

در یک سمت تراکتور خمز قرار گرفته که در آغاز کار با برد مقابل پیکان امید را در دل هوادارانش بابت جبران نتایج نیم فصل اول زنده کرد اما یک تساوی مقابل مس انتهای جدولی و شکست مقابل نساجی نشان داد آن‌ها هنوز کار دارند. خبر ناگوار برای تراکتوری‌ها محرومیت محمد عباس‌زاده، گلزن قهار این تیم است و خبر خوب امکان استفاده از کاوه رضایی، مهاجم ابتدای فصل استقلالی‌ها که در نیم فصل اول به تراکتور پیوست.

به طور کلی تراکتوری‌ها در بازی‌های مهم امسال جز یک برد بسیار خوب مقابل پرسپولیس، نتایج دل‌چسبی مقابل بزرگان به دست نیاورده‌اند. شکست ۴-۲ مقابل سپاهان و باخت مقابل گل‌گهر، فولاد و مس رفسنجان نشان می‌دهد آن‌ها مقابل تیم‌های بالای جدول چندان درخشان ظاهر نمی‌شوند و مقابل استقلال رده دومی هم کاری سخت در پیش دارند.

استقلال اما خودش شرایط ایده‌آلی ندارد. قبل از تعطیلی بازی‌ها، آن‌ها نمایش‌های خوبی نشان دادند و سوپرجام را فتح کردند اما پس از تعطیلات نمایش‌های آن‌ها آن قدر بد بوده که ساپینتو خودش اعتراف کند «استقلال باید تلاش کند به نقطه پیش از آغاز جام جهانی برگردد».

از نقاط قوت استقلال در لیگ امسال، شرایط خط حمله این تیم بود که با مرور آمار به این نتیجه می‌رسیم اتفاقا در این بخش هم آن‌ها چندان قدرتمند نبوده‌اند هرچند که دیگر مدعیان هم افتضاح کار کرده‌اند و هیچ تیمی میانگین گلزنی‌اش به ۱.۵ نمی‌رسد. نکته امیدوار کننده برای آبی ها نمایش‌های بسیار خوب در بازی‌های خارج از خانه است و انگار نترس بودن و حملات بی‌محابا در زمین حریف است که جایگاه آن‌ها را تا این هفته به رده دوم رسانده.

با توجه به عدم حضور تماشاگران و وضعیت هوا و البته نمایش این دو تیم در ۲ هفته گذشته احتمال یک بازی کم گل یا حتی تساوی بدون گل وجود دارد.

***

در ۴ بازی گذشته بین این تیم دو تیم در لیگ برتر استقلال ۴ برد پیاپی به دست آورده، ۷ گل زده و ۲ گل دریافت کرده است. پیش از آن اما در مصافی مهم در فینال جام حذفی بازی را ۳-۲ به تراکتوری‌ها واگذار کرده بود.

آخرین برد تراکتور مقابل استقلال در لیگ در دور برگشت لیگ هجدهم در سال ۹۷ در یادگار امام رقم خورده است.

استقلال در بهترین حالت با برد صدرنشین می‌شود و تراکتور از رده هشتم به پنجم می‌رسد. بدترین حالت سقوط استقلل چهارم خواهد بود وتراکتور یازدهم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز