علیرضا خدادادی: نیازی به جراحی ندارم/ پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار با نساجی شود

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۱۹۱۲۵
علیرضا خدادادی: نیازی به جراحی ندارم/ پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار با نساجی شود
مهاجم جوان پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جسمانی خود توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا خدادادی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد مصدومیتش اظهار داشت: در حین تمرین برخوردی به وجود آمد که باعث شد مشکلی برای من به وجود بیاید که کادر پزشکی آن را مورد بررسی قرار داد. آن زمان شرایطم مشخص نبود و این شائبه پیش آمد که ممکن است آسیب دیدگی ام جدی باشد اما بررسی های بعدی نشان داد که خوشبختانه مشکلم جدی نیست.

وی درباره آخرین شرایطش افزود: پزشکم دوباره وضعیتم را بررسی کرد و خوشبختانه مشخص شد نیازی به جراحی نیست و رباط پایم دچار پارگی نشده است.

بازیکن سرخ‌پوشان در ادامه با اشاره به برنامه ویژه‌ای که برای پایان مصدومیتش در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با توصیه پزشکان پس از یک دوره استراحت، کار معالجاتم را پیگیری می کنم. طبق برنامه باید مراحل فیزیوتراپی و اقدامات درمانی را دنبال کنم.

وی در مورد زمان بازگشت دوباره به تمرینات تیم تصریح کرد: فعلاً چیزی به صورت نهایی مشخص نشده اما با توجه به نوع مصدومیت و شرایطی که پزشکان اعلام کرده‌اند احتمالاً پس از چند هفته می توانم در تمرینات حاضر شده و به طور کامل پرسپولیس را همراهی کنم.

خدادادی در مورد تقابل پرسپولیس برابر نساجی گفت: امروز بازی مهمی داریم و بچه ها با توان و پتانسیل بالایی که دارند می توانند با نتیجه خوب زمین را ترک کنند و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاوریم تا یک گام دیگر به سوی قهرمانی برداریم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: خیلی از هواداران نگران وضعیتم بودند و از خبر جراحی ام ناراحت شدند اما خوشبختانه نیاز به عمل ندارم. تمام تلاشم این است که بتوانم خیلی زود به شرایط تمرین و حضور در ترکیب بازگشته و جواب محبت همبازیان و هواداران پرشور پرسپولیس را بدهم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز