پرسپولیس تهران ۵- نساجی مازندران یک

جشنواره گل پرسپولیس مقابل نساجی/ سرخ‌ها قهرمان نیم‌فصل شدند

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۱۹۳۷۴
جشنواره گل پرسپولیس مقابل نساجی/ سرخ‌ها قهرمان نیم‌فصل شدند
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر نساجی به عنوان قهرمان نیم‌فصل معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران از ساعت 16 امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر و به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. در این رقابت تیم پرسپولیس با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسید تا در صدر جدول 32 امتیازی شود و قهرمان نیم‌فصل لقب بگیرد.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز و تیم نساجی مازندران با لباس‌های سرمه‌ای رنگ در زمین حاضر شدند. سرمه‌ای پوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. پرسپولیس، بازی را هجومی آغاز کرد و در اولین دقایق بازی، مهدی ترابی در جناح چپ و پشت محوطه جریمه نساجی متوقف شد که داور ادامه بازی را اعلام کرد. در دقیقه 6 وحید امیری در جناح چپ صاحب موقعیت شد و ارسال او به دست علیرضا ابراهیمی مدافع نساجی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. گولسیانی پشت ضربه ایستاد و اولین گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند. در دقیقه 9 در پی برخورد مهدی ترابی و ایوب کلانتری، داور یک ضربه ایستگاهی برای میهمان اعلام کرد. ضربه ایوب کلانتری پس از برخورد به سر وحید امیری به گل تساوی بازی تبدیل شد.

در دقیقه 11 حمله و شوت سرکش بازیکن نساجی توسط اسماعیلی فر از دروازه سرخ‌پوشان دور و به کرنر مبدل گردید. ارسال کرنر هم بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 16 سعید صادقی با حرکت از سمت راست، روی دروازه نساجی ارسال کرد و توپ در اختیار علیرضا حقیقی دروازه‌بان میهمان جای گرفت. در دقیقه 21 در پی اشتباه مدافع و دروازه‌بان نساجی با تیزهوشی محمد عمری، مهاجم جوان سرخ‌پوشان با یک شلیک زیبا گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 24 محمد عمری پا به توپ شد و پس از عبور از چند بازیکن نساجی، متوقف شد اما داور نظری برای خطا نداشت.

در دقیقه 25 پاس رو به عقب پورعلی گنجی با اشتباه بیرانوند همراه شد اما گلر پرسپولیس با تکنیک خوب خود و با پا از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد. در دقیقه 27 شوت وحید امیری از روی دروازه حقیقی گذشت. در دقیقه 29 پاسکاری امیری و ترابی با ضربه مهدی همراه شد و این شوت توسط حقیقی مهار شد. در ادامه، شوت مرتضی پورعلی گنجی از کنار دروازه نساجی عبور کرد. در دقیقه 31 ارسال عمری از سمت راست فرصت خوبی را برای سرخ‌پوشان ایجاد کرد و حقیقی در دو مرحله ضربات قرمزپوشان را مهار کرد. در دقیقه 32 میلاد سرلک بازیکن نساجی را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 33 در پی توپ گیری خوب بیرانوند و ارسال عالی او برای سعید صادقی، او با یک ضربه سر ضرب، عمری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن جوان پرسپولیس با عبور از مدافع و دروازه‌بان نساجی، گل دوم خود و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 34 ایوب کلانتری با یک خطای شدید، سعید صادقی را متوقف کرد و از داور کارت زرد دریافت کرد و یک ضربه کاشته برای میزبان بدست آمد. شوت ترابی به دیوار دفاعی برخورد کرد و به کرنر رفت. پاسکاری صادقی، بازی را به گردش در آورد. در دقیقه 38 سعید صادقی با مصدومیت مواجه شد و برای مداوا از زمین بیرون رفت. در دقیقه 39 حمله دیگری برای سرخ‌پوشان ایجاد شد و ضربه مهدی ترابی از روی دروازه حقیقی به بیرون رفت. در دقیقه 40 وحدت هنانوف به جای سعید صادقی برای پرسپولیس وارد زمین شد. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

45

قرمزپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند. در دقیقه 47 شوت صابر حردانی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. در دقیقه 51 پاس عمقی خوب ترابی به امیری رسید و ضربه کاپیتان پرسپولیس به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و در ادامه، دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر، دروازه نساجی را باز کرد. در دقیقه 51 حرکت عمقی خوب امیری و ضربه او توسط حقیقی به کرنر تبدیل شد. پاسکاری سرخ‌پوشان، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 51 در پی یک ضد حمله خوب توسط سرخ‌پوشان، دانیال اسماعیلی فر با پاس ترابی توانست گل دوم خود و گل پنجم پرسپولیس را به ثبت برساند.

در دقیقه 60 در پی برخورد احمد موسوی و مهدی ترابی، دو بازیکن از دو تیم، کارت زرد گرفتند اما اعتراض مهدی ترابی با کارت قرمز برای او توسط علی صفایی، داور مسابقه همراه شد. در دقیقه 63 نساجی از جناح چپ به یک کرنر رسید. ارسال کرنر بازی را به گردش در آورد. در دقیقه 65 ارسال ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی جناح راست، توسط مدافعان قرمزپوش دور شد. در دقیقه 68 کمال کامیابی‌نیا به جای میلاد سرلک و فرشاد فرجی به جای محمد عمری برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

در دقیقه 70 ارسال کلانتری با ضربه سر هنانوف دفع شد. در دقیقه 73 در پی حملات متعدد  سرمه‌ای پوشان، مدافعان سرخ‌پوش بازیکنان نساجی را در تله آفساید قرار دادند. در دقیقه 75 نساجی از جناح راست به یک ضربه کاشته رسید. ارسال علی شجاعی دفع شد. در دقیقه 85 پاس اسماعیلی فر به امیری رسید و فرار او از وسط زمین توسط حامد شیری با مهار توپ با دست همراه شد که داور به بازیکن نساجی کارت زرد نشان داد. در دقیقه 88 هنانوف روی بازیکن نساجی خطا کرد و کارت زرد گرفت. در دقیقه 89 سیامک نعمتی به جای دانیال اسماعیلی فر و حامد پاکدل هم به جای وحید امیری برای پرسپولیس وارد زمین شدند.

داور برای نیمه دوم، پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 91 شوت ایوب کلانتری از کنار دروازه میزبان گذشت. در دقیقه 93 نساجی از جناح راست صاحب یک کرنر شد. پاسکاری و ارسال تیم میهمان، دفع شد. این دیدار در پایان با نتیجه 5 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز