مهینی: حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی بسیار اهمیت دارد

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۰۲۰۱
مهینی: حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی بسیار اهمیت دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران می گوید در این بازه زمانی سه ماهه ای که تا مسابقات مرحله اول فرصت داریم باید بازیکنان را به آمادگی نسبی مطلوبی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان درباره شرایط بازیکنان گفت: دومین  اردوی آماده سازی خود را به منظور حضور در مرحله اول رقابتهای زیر 17 سال دختران آسیا از 10 تا 16 دی در مرکز ملی فوتبال برگزار کردیم. در این اردو 160 بازیکن که هیئت‌های استانی، استعدادیاب‌ها و مربیان‌شان معرفی کرده بودند و نخبه‌های مسابقات نوجوانان کشور را شناسایی کردیم به اردو دعوت کرده و آنها را زیر نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: با توجه به آلودگی هوا و نامه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در اردوی که پشت سرگذاشتیم تمرینات به سالن بدنسازی و سالن فوتسال تغییر یافت که بنظرم فرصت خوبی برای ارزیابی توان و قدرت بدنی ملی پوشان بود. همچنین برای هر بازیکن به طور جداگانه برنامه های بدنسازی متفاوتی ارائه شد و زیر نظر کادر فنی ارزیابی تکنیکی و تاکتیکی شدند.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال دختران درباره برنامه و اردوهای آینده این تیم گفت: به طور مشخص تمرینات آماده سازی اصلی تیم ملی نوجوانان از بهمن ماه  آغاز می شود. در اردویی که از اول تا 6 بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال داریم، 30 بازیکن را دعوت خواهیم کرد. در این بازه زمانی سه ماهه ای که تا مسابقات مرحله اول فرصت داریم باید بازیکنان را به آمادگی نسبی مطلوبی برسانیم. همچنین در هر اردوی که برگزار می کنیم یک یا دو بازی تدارکاتی نیز برای بچه ها در نظر می گیریم تا بازیکنان را نیز در شرایط مسابقه قرار بدهیم. البته در اردوی قبلی نیز یک بازی درون اردویی داشتیم که به دلیل آلودگی هوا لغو شد.

مهینی در پایان اظهار داشت: ما می خواهیم از گروه خود بالا بیاییم. من به همراه کادرم هدفمان این است به سخت ترین شکل ممکن کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. برهمین اساس درخواست بازیهای تدارکاتی و تورنمنت چند جانبه را به فدراسیون داده ایم. آنچه مسلم است برای ما حضور در تورنمنت های بین المللی و بازیهای تدارکاتی بین‌المللی بسیار اهمیت دارد. بدون تردید بیشتر شدن بازی‌های بین المللی موجب افزایش هرچه بیشتر سطح کیفی بازیکنان و افزایش توانایی آنها برای بازی‌های مرحله اول مسابقات زیر 17سال آسیا می‌شود.

تیم ملی زیر 17 سال دختران کشورمان در گروه H با تیم های نپال و اردن همگروه است و مرحله اول این مسابقات از 2 تا 10 اردیبهشت ماه سال 1402 به میزبانی اردن برگزار می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز