فرزاد آشوبی: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است/ تیم یحیی نیاز به مهاجم گلزن دارد

۱۴۰۱/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۲۴۴۷
فرزاد آشوبی: پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است/ تیم یحیی نیاز به مهاجم گلزن دارد
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: تلاش دلسوزانه مدیران باشگاه و محسن خلیلی نقش زیادی در موفقیت‌های تیم‌های پایه پرسپولیس داشته است.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دربی نوجوانان که با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید، اظهار داشت: دو تیم در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه دادند و بچه های ما توانستند با نتیجه ای خوب مقابل استقلال به پیروزی برسند و سه امتیاز مهمی را از آن خود کنند.

وی در ادامه درباره وضعیت کلی تیم نوجوانان پرسپولیس در فصل جاری عنوان کرد: نگرش و اعتقاد ما بر این است که می توانستیم شرایط بهتری را در این فصل رقم بزنیم اما در مجموع باید این موضوع را هم اشاره کنم که رضایت ما نسبت به نتایجی که تا به امروز کسب کرده ایم، نسبی است. در این مسیر تلاش دلسوزانه  مدیران باشگاه و محسن خلیلی نقش زیادی در موفقیت های تیم های پایه پرسپولیس داشته است. با تداوم این رویه می توانیم آینده ای بهتر را برای تیم های پایه پرسپولیس متصور شد.

آشوبی در مورد حضور بازیکنانی از تیم های پایه در جمع بزرگسالان پرسپولیس گفت: به طور حتم حضور بازیکنانی از تیم های پایه در تیم بزرگسالان پرسپولیس می تواند انگیزه و انرژی بازیکنان رده های پایین تر را دوچندان کرده و به آنها این امیدواری را بدهد تا با تداوم روند خوب خود، بتوانند جا پای نفرات قبلی شان گذاشته و این روند را تکرار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط تیم بزرگسالان این باشگاه تصریح کرد: تیم یحیی گل محمدی در نیم فصل اول نتایج و شرایطی قابل پیش بینی را داشت. پرسپولیس نیم فصل را با برنامه ریزی خوب و مدونی آغاز کرد و در نقل و انتقالات نیز وضعیت مطلوبی را برای این تیم شاهد بودیم. با این تفاسیر پیش بینی من این است که این روند در نیم فصل دوم نیز برای پرسپولیس با موفقیت همراه باشد.

هافبک سابق قرمزها در مورد برنامه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تاکید کرد: به نظر من حضور یک مهاجم برای پرسپولیس لازم است. لوکادیا بازیکن فوق العاده ای بود و می توانست روند خوبش را در پرسپولیس ادامه دهد اما بنابه دلایلی ادامه همکاری او و پرسپولیس امکان پذیر نبود. با این تفاسیر پرسپولیس به مهاجمی سطح بالا نیاز دارد و این در حیطه اختیارات و تصمیمات کادر فنی است که این مهاجم داخلی باشد یا خارجی.به نظر من پرسپولیس در حال حاضر از نظر فنی و فردی شرایطی دارد که دست کادر فنی باز است و این موضوع می تواند راه و مسیر را برای قهرمانی پرسپولیس هموارتر کند.

آشوبی در پایان در خصوص  مدعیان قهرمانی در این فصل گفت: رقابت برای قهرمانی بین 4-5 تیمی است که در نیم فصل در بالای جدول رده بندی حضور دارند و در نهایت در بین این تیم ها پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز