محمود شافعی: پرسپولیس فرمول قهرمانی را بلد است/ این تیم به مهاجم گلزن نیاز دارد

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۴۲۷۷
محمود شافعی: پرسپولیس فرمول قهرمانی را بلد است/ این تیم به مهاجم گلزن نیاز دارد
پیشکسوت پرسپولیس با مطلوب توصیف کردن وضعیت حال حاضر تیم یحیی گل محمدی در فصل اول لیگ برتر تاکید کرد با تجهیز و تقویت تیم در فاز دفاعی می توان به قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل امید زیادی داشت.

محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت کلی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول اظهار داشت: پرسپولیس با تمام مشکلات و اتفاقاتی که در نیم فصل اول تجربه کرد توانست با حاشیه امنیت خوبی مسابقات را با صدرنشینی به پایان برساند و نیمی از مسیر موفقیت در این فصل را طی کند. در ادامه کار مهمترین موضوع حفظ روند خوب تیم و تقویت تیم برای حضور در ادامه بازی هاست که بدون شک مدیریت و کادر فنی به خوبی به این موضوع اشراف دارند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به نیازهای این تیم برای ادامه روند رو به رشد خود در نیم فصل دوم تصریح کرد: به نظر من تقویت تیم در بخش تهاجمی می‌تواند یکی از اصلی ترین فاکتورهای تضمین موفقیت باشد. پرسپولیس با حضور لوکادیا در خط حمله شرایط نسبتاً خوبی را به دست آورده بود اما جدایی او از یک سو و مصدومیت و افت مهاجمان دیگر پرسپولیس از سوی دیگر یک مقدار نگرانی ها را در خط حمله به وجود آورد البته معرفی بازیکنی مانند محمد عمری که با سن و سال کم نشان داده بازیکن خوبی برای پرسپولیس است شرایط را برای تیم گل محمدی  بهتر کرد اما به اعتقاد من جذب حداقل یک مهاجم برای ادامه فصل برای پرسپولیس لازم و ضروری است.

وی افزود: نتیجه گیری پرسپولیس در بازی های اخیر در غیاب مهاجمان اصلی این تیم نشان داد پرسپولیس هیچ وقت به فرد متکی نبوده و نیست و بازیکنان خوبی که در این تیم پرورش داده شده اند می توانند جای پای بزرگان بگذارد. با این حال پرسپولیس برای قهرمانی در دو جام باید مهاجم جدید به خدمت بگیرد. 

بازیکن پیشین قرمزها با اشاره به اینکه نیم فصل دوم شرایط بازی ها مشکل تر و حریفان سرسخت تر می شوند به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول با حاشیه امنیت خوبی صدر جدول را به دست آورده است اما باید به این موضوع توجه شود که صدرنشینی در نیم فصل اول نمی تواند قهرمانی تیمی را تضمین کند. به نظر من استفاده از فرمول کسب حداکثر امتیاز در بازی های خانگی و حداقل امتیاز در بازی های خارج از خانه می تواند پرسپولیس را برای رسیدن به جام و قهرمانی در این فصل راحت  کند.

شافعی در مورد بازی مقابل ذوب آهن تاکید کرد:  ذوب آهن تیم خوب و منسجمی است که مربی کاربلد مانند مهدی تارتار که هم نسل ما محسوب می شود به خوبی آن را هدایت می کند و تقابل این دو تیم می‌تواند دیدار جالبی را برای این هفته از لیگ برتر رقم بزند. امیدوارم ذوب آهن در این فصل فقط مقابل پرسپولیس روز خوبی نداشته باشد و تیم گل محمدی بتواند مانند نمایشی که مقابل تیم نساجی از خود ارائه داد پیروزی  شیرینی را در خانه برای خود به ثبت برساند و بدین ترتیب پرسپولیس گام اول را در شروع دور برگشت لیگ محکم بردارد و بتواند صدرنشینی اش را تثبیت کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز