شکست قهرمان نیم فصل در مریوان/ پاسی‌ها در گرگان حریف پیکان نشدند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۷:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۴۷۸۸
شکست قهرمان نیم فصل در مریوان/ پاسی‌ها در گرگان حریف پیکان نشدند
​تیم راه‌یاب ملل مریوان در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان با شکست لبنیات هراز شگفتی ساز شد و پیکان هم برای دومین بار پاس را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 28 دی) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران (دو دیدار)، رامسر، مریوان و مشهد پیگیری می‌شود.

در سومین مسابقه این هفته تیم‌های راه‌یاب ملل و لبنیات هراز آمل در سالن زاگرس مریوان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز با شکست سه بر دو برابر حریف، چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد.

نماینده آمل که در مسابقه دور رفت سه بر یک به پیروزی رسیده بود، در دیدار امروز در ست‌های اول و دوم 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید تا یک امتیاز به دست آورد، اما در ادامه مسابقه راه‌یاب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 15 بر 13 فاتح میدان شد تا دو امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

راه‌یاب ملل مریوان با این برد هشتمین برد خود را به دست آورد و 21 امتیازی شد و لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده قادر صادقی و محمد آقایی به عنوان داوران اول و دوم بود.

تیم جوان پاس گرگان در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان میزبان پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان بود.

پیکانی‌ها در این مسابقه سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود را به دست آورند، 44 امتیازی شوند و در جایگاه دوم باقی بمانند.

جوانان پاس در ست سوم 25 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 23 مغلوب پیکان شدند تا علاوه بر شکست مجدد برابر این تیم، هشتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

حسین پورکاشیان، علی یاوری، محمدرضا درفش کاویان و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این رقابت که در مدت 125 دقیقه پیگیری شد دو کارت زرد داشت که سرمربیان تیم‌های پاس گرگان و پیکان تهران دریافت کنندگان این کارت‌ها به دلیل اعتراض به داوری بودند. این مسابقه 800 نفر تماشاگر هم داشت.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز