رحیم یوسفی: تیم گل‌محمدی با این دست فرمان قهرمان می‌شود/ حربه ذوب‌آهن برای مهار ستاره‌های پرسپولیس کارساز نبود

۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۵۳۲۵
پیشکسوت پرسپولیس روند فنی و نتیجه گیری سرخ‌پوشان را مثبت ارزیابی کرد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر در دوره بیست و دوم اظهار داشت: پرسپولیس نیم فصل را خوب تمام کرد و موفق شد با صدرنشینی کار خود را در دور رفت به پایان برساند و با ادامه روند خوب خود می تواند عنوان قهرمانی را در پایان فصل نیز از آن خود کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس در نیم فصل اول نوسان زیادی داشت اما رفته‌رفته تیم سر و شکل خوبی گرفت و نیم فصل اول را با شرایط فنی خوبی به پایان رساند. در نیم فصل با جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته شوک بدی به پرسپولیس وارد شد اما خدا را شکر تاثیرات ناشی از این شوک از بین رفت تا پرسپولیس کم کم سر و شکل خوبی به خود بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در این مدت یحیی گل محمدی و همکارانش تحت فشار بودند و هنوز هم کمی این فشار روی کادر فنی وجود دارد اما اگر پرسپولیس نمایشی را که در مقابل نساجی از خود ارائه داد در بازی‌های آینده نیز ارائه دهد می‌تواند با اقتدار قهرمان شود.

رحیم یوسفی با اشاره به بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داد و موفق شد پیروزی مهمی را به دست آورد. ذوب آهن سعی داشت راه های نفوذ را ببندد و مهره های شاخص و تاثیرگذار پرسپولیس را مهار کند اما این حربه برای مهار ستاره های تیم یحیی گل محمدی کارساز نشد و پرسپولیسی ها با بهره گیری از ضربات ایستگاهی موفق شدند سد دفاعی حریف را شکست داده و به گل پیروزی بخش برسند.

وی  خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این بازی یک گل زد و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشت که اگر داور در اعلام پنالتی اشتباه نمی کرد، پیروزی پرسپولیس در این دیدار پرگل تر می شد اما در حال حاضر مهم برد بود که این نتیجه برای پرسپولیس رقم خورد. 

رحیم یوسفی ادامه داد: این روند برای قهرمانی پرسپولیس خوب است و به قول معروف با این دست فرمان پرسپولیس می تواند در این فصل در هر دو جام مدعی باشد. پرسپولیس در حال حاضر حاشیه امنیت خوبی را با دیگر حریفان در جدول رده بندی ایجاد کرده است و می تواند با حفظ این شرایط امسال قهرمان شود. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقل و انتقالات قرمزها تصریح کرد: با اضافه شدن  دیاباته و آل کثیر شرایط برای پرسپولیس بهتر می شود این در حالی است که دیاباته رفته رفته به شرایط بازی می رسد و این دو بازیکن می توانند در خط حمله عملکرد خوبی را ارائه دهند. البته باید به این موضوع اشاره کنم بازیکن جوانی مانند محمد عمری نیز نشان داد که اعتماد به جوان ها می تواند ثمره خوبی برای پرسپولیس در پی داشته باشد. با این اوصاف اگر پرسپولیس بتواند مهاجم خارجی خوب دیگری را نیز جذب کند، با ایجاد حس رقابت بیشتر می‌تواند شرایط بهتری را در خط حمله داشته باشد.

یوسفی در پایان گفت: بهترین اتفاق این روزهای پرسپولیس اعتماد کردن و میدان دادن کادر فنی به بازیکنان جوان است. بازیکنانی مانند محمد عمری که می‌توانند در سال های آینده تبدیل به مهره های بزرگی شوند. تاکید می کنم یحیی گل محمدی با اعتماد به جوان ها می تواند ثمره این اتفاق را خیلی زود در پرسپولیس ببیند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز