احمد الجبوری: از عملکردم راضی نیستم/ خیلی‌ها فکر می‌کنند بازیکن شمس‌آذر هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۶۱۹۸
احمد الجبوری: از عملکردم راضی نیستم/ خیلی‌ها فکر می‌کنند بازیکن شمس‌آذر هستم
بازیکن فصل قبل نفت مسجدسلیمان به زودی تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.

احمد الجبوری که فصل گذشته در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توپ‌ می‌زد و‌ اول فصل با شمس آذر هم به توافق رسید در نهایت این نیم فصل را بیرون ماند در گفت وگو با خبرگزاری برنا در مورد شرایط فعلی خود گفت: من از نفت جدا شدم و با شمس آذر قرارداد بستم اما فضای کار کردن در این تیم برایم مهیا نبود و‌ با توافق دو‌ طرفه از هم جدا شدیم و شاید خیلی ها الان به اشتباه فکر می کنند من در شمس آذر هستم.

وی در مورد تغییرات پیاپی تیم هایش ادامه داد: ثبات در تیم ها چه از لحاظ مالی و چه امکانات پایین است. وضعیت یک ‌تیم امسال عالی است و سال بعدش شرایط خیلی بد می شود. درست مثل تیم شهرخودرو وقتی به آن جا رفتم همه شرایط عالی بود ولی در اواسط فصل همه چیز بهم‌ ریخت.

الجبوری درباره عدم حضورش در ارمنستان این گونه توضیخ داد: یک‌پیشنهاد از تیم ارمنستانی به من رسید و شرایط آن را بررسی کردم ولی متاسفانه به توافق نرسیدیم. در حال حاضر در حال مذاکره با یکی دو‌ تیم هستم و به زودی تیم جدیدم را انتخاب می کنم. 

این بازیکن که در اکثر تیم‌های خوزستانی بازی کرده گفت: اصالتا سوسنگردی و به تیم های استانم وفادار هستم. از استقلال اهواز گرفته تا تیم پرافتخار فولاد در همه آن ها توپ زدم و به این موضوع افتخار می‌ کنم. 

الجبوری در مورد اینکه از روند گلزنی خود در فصل‌های اخیر راضی بوده یا خیر افزود: راستش را بگویم‌ نه! چون در دو سال اخیر در پست خودم نبودم. پست من وینگر چپ و راست است ولی در نفت مسجد و شهرخودرو از من به عنوان مهاجم مکمل استفاده شده و به خاطر همین آنطور که باید بازی کنم بازی نکردم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز