محمود کلهر: یحیی ثابت کرد مربی باهوشی است/ پرسپولیس چشم‌نواز بازی می‌کند

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۶۷۳۱
محمود کلهر: یحیی ثابت کرد مربی باهوشی است/ پرسپولیس چشم‌نواز بازی می‌کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی در این فصل چشم نواز بازی می‌کند و این موضوع باعث شده رضایت هواداران و کارشناسان از این تیم به صورت ویژه جلب شود.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس پیروزی خوبی را مقابل تیم مهدی تارتار به دست آورد. این پیروزی در شرایطی به ثبث رسید که با توجه به شکست استقلال و توقف گل گهر شرایط این تیم در صدر تثبیت بیشتری پیدا کرد و ارزش ویژه برای پرسپولیس داشت.

وی درباره روند فنی تیم در مسابقات تصریح کرد: پرسپولیس با وجود شرایط خاصی که داشت و کمبودهایی که در خط حمله از نظر مهاجم تخصصی با آن مواجه بود نمایش قابل قبولی را خود ارائه کرد تا بار دیگر این موضوع ثابت شود که پرسپولیس تیمی است که متکی به فرد نیست و حتی در بحرانی ترین شرایط هم می تواند با تکیه بر نیروهای خود شرایط خوبی را رقم بزند. 

پیشکسوت قرمزها وضعیت تیم گل محمدی در دو نیمه بازی برابر ذوب آهن را ویژه خواند و افزود: پرسپولیس برابر ذوب آهن در نیمه دوم چندان موفق نبود اما در نیمه دوم روند کاری تیم تغییرات خوبی داشت ضمن این که تعویض های به موقع و درست یحیی گل محمدی هم به تغییر رویه پرسپولیس در نیمه دوم کمک زیادی کرد و بار دیگر هوش و ذکاوت یحیی را ثابت کرد. در مقابل باید به بازی خوب تیم مهدی تارتار هم اشاره ای داشته باشم. تارتار هم حالا مربی باتجربه ای محسوب می شود، آمار و نتایج او در لیگ برتر موید این مطلب است که پیروزی روبروی تیم های او اصلا آسان نیست.

کلهر با اشاره به آمار فوق العاده پرسپولیس در بازی هایش در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: جدا از برد و امتیازاتی که منجر به صدرنشینی پرسپولیس در فصل جاری شده است باید به این موضوع توجه شود که تیم گل محمدی در این فصل چشم نواز بازی می کند و این موضوع باعث شده رضایت هواداران و کارشناسان از این تیم به صورت ویژه جلب شود.

وی در مورد نیاز پرسپولیس در نقل و انتقالات تاکید کرد: معتقدم نیروهای فعلی پرسپولیس می توانند تا پایان فصل این تیم را به اهدافش برسانند. به نظر من پرسپولیس در حال حاضر نیازی به جذب بازیکن زیادی ندارد چرا که مهره های خوبی را در اختیار دارد که می توانند به خوبی نیازهای تیم را تامین کنند. شما دیدید در بازی با ذوب آهن ستاره هایی ماندند سعید صادقی و مهدی ترابی را در اختیار نداشت اما روند کاری نفرات جانشین به گونه ای بود که جای خالی شان احساس نشد. با این تفاسیر اگر پرسپولیس بتواند مهاجمی در حد و اندازه های یورگن لوکادیا را جذب کند می تواند با کمترین مشکل و بهترین نتایج فصل را به پایان برساند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز