کشتی؛ محور اصلی جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۴۲۶۹۵۵
کشتی؛ محور اصلی جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک
یازدهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، با محوریت بررسی برنامه‌های فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، یازدهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز (سه‌شنبه)، ۴ بهمن ماه با ریاست محمود خسروی‌وفا و با حضور اعضا در دفتر رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی حضور داشت وی در خصوص بودجه مورد نیاز این رشته از سوی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۲ با اعضای هیات اجرایی گفتگو کرد.

دبیر این جلسه تاکید کرد که تقریبا در سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان در کشتی هزینه کرده‌ام.وی تاکید کرد که اگر در تخصیص بودجه موضوع تعیین شاخص مطرح است باید مشخص شود که این شاخص‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شود.البته هر شاخصی تعریف شود برخی ایراد می‌گیرند. 

وی همچنین در خصوص شاخص‌ها تاکید کرده است: اگر شاخص مدال‌های ادوار مختلف المپیک باشد بگویید چند درصد از آن مرپبط به کشتی بوده است، اگر ملاک‌ مدال‌‌های المپیک توکیو بوده باز هم کشتی ۶۶ درصد از مدال‌ها را کسب کرده و اگر هم صرفا مدال‌های طلا در توکیو‌ مد نظر باشد،باز هم از رشته‌های المپیکی فقط تیراندازی و  کشتی مدال طلا کسب کردند.

گفتنی است این جلسه با توجه به دعوت مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک به سازمان برنامه و بودجه نیمه تمام ماند. اعضا برای پیگیری مسائل نیمه تمام در این جلسه، سه‌شنبه هفته آینده جلسه فوق‌العاده تشکیل خواهد داد. همچنین جلسه دیگری نیز با حضور علیرضا دبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز