دربی داغ وسط سوز زمستانی/ پاگشای دوباره عنایتی در لیگ برتر

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۸۱۶۴
دربی داغ وسط سوز زمستانی/ پاگشای دوباره عنایتی در لیگ برتر
هفته هفدهم لیگ برتر امروز با برگزاری دیدارهای ویژه‌ای دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته هفدهم امروز شاهد برگزاری دیدارهای مهم و تقابل های جذابی در شهرهای مختلف هستیم.  

آلومینیوم اراک- صنعت نفت آبادان

در یکی از سه بازی همزمان امروز در اراک شاهد رویارویی آلومینیوم برابر صنعت نفت آبادان هستیم. در این دیدار شاگردان مهدی رحمتی امیدوار هستند پس از تساوی برابر هوادار این بار در خانه نتیجه مطلوبی را کسب کنند. در آن سوی میدان نفتی ها پس از نمایش خوب برابر فولاد در دربی جنوبی ها و تساوی در آن دیدار در تلاش هستند با نتیجه ای خوب مقابل اراکی ها به وضعیت بغرنج خود در جدول رده بندی سر و سامان دهند. در بازی رفت آلومینیوم موفق شده بود با یک گل نفت آبادان را شکست دهد.  

ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز

پس از شکست برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی مهدی تارتار و شاگردانش برای جبران مافات در دیداری خانگی به میدان می روند. اصفهانی ها در بازی سوم خود در دور برگشت از لیگ برتر باید در خانه پذیرای تراکتور تبریز باشد تا شاهد رویارویی جالبی در این دیدار در فولادشهر باشیم. تراکتوری ها که آخرین بازی فصل خود را با تساوی خانگی 2-2 برابر گل گهر به پایان رساندند حالا برای موفقیت در بازی خارج از خانه خود برنامه ویژه ای را در دستور کار خود دارند. 

پیکان تهران- مس کرمان

تقابل پیکان برابر مس کرمان بازی دیگری است که امروز برگزار می شود. شاگردان مجتبی حسینی پس از شکست در انزلی برابر ملوان در دیداری خانگی روبروی مس کرمان صف آرایی می کنند. در آن سوی میدان مس کرمان که در فصل نقل و انتقالات زمستانی حضور پررنگی داشته در شرایطی به تهران می آید که پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در کرمان روحیه ویژه ای را برای شاگردان فرزاد حسین خانی ایجاد کرده است. جالب است بدانید دیدار دو تیم در بازی رفت در کرمان با برتری سه بر صفر مس کرمان خاتمه یافته بود.

گل گهر سیرجان - مس رفسنجان

پس از تساوی پرگل گل گهر برابر تراکتور حالا شاگردان امیر قلعه نویی در دیداری خانگی به مصاف مس رفسنجان می روند تا بدین ترتیب شاهد برگزاری دربی جذابی برای کرمانی ها در این دیدار باشیم. مس رفسنجان در شرایطی در سیرجان روبروی تیم هم استانی خود قرار می گیرد که در بازی اخیر روبروی نساجی در خانه خود به تساوی یک- یک رضایت داده بود تا دو تیم پس از تساوی در هفته قبل حالا عطش ویژه ای برای کسب پیروزی داشته باشند. دربی رفت بین این دو تیم از استان کرمان برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

نفت مسجدسلیمان- هوادار تهران

تیم بحران زده و قعرنشین نفت مسجدسلیمان با قبول شکست برابر مس کرمان در بازی اخیر دوباره شاهد تغییر سرمربی خود بود و ابراهیم اشکش پس از این باخت جایش را به رضا عنایتی داد تا بدین ترتیب رفت و آمدها روی نیمکت متزلزل این تیم ادامه داشته باشد. نفتی ها در شرایطی در خانه به مصاف هوادار می روند که ساکت الهامی و تیمش در بازی قبل در خانه روبروی آلومینیوم به تساوی یک- یک رضایت دادند. دیدار این دو تیم در بازی رفت با تساوی یک- یک به پایان رسیده بود تا دو تیم به کسب یک امتیاز از آن جدال رضایت دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما
پرونده ویژه