فولاد- پرسپولیس؛ دوئل تماشایی نکونام و گل‌محمدی در جنوب

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۸۱۹۵
فولاد- پرسپولیس؛ دوئل تماشایی نکونام و گل‌محمدی در جنوب
تیم پرسپولیس در اهواز به دنبال تثبیت و حفظ فاصله خود با مدعیان بالانشین در جدول رده بندی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آخرین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در اهواز شاهد نبرد ویژه ای بین دو تیم قرمزپوش ایران هستیم؛ دیداری که در سوی آن جواد نکونام و شاگردانش ایستاده اند و در سمت دیگر یحیی گل محمدی و پسرانش قرار دارند که هر دو گروه یک هدف مهم را در پایان این دیدار جستجو می کنند که پیروزی و کسب سه امتیاز از این بازی است.

پرسپولیس پس از پیروزی خانگی برابر ذوب آهن و ایجاد فاصله با دیگر مدعیان بالانشین که جز سپاهان همگی در بازی های هفته قبل خود امتیاز از دست دادند، حالا در دیداری مهم و حساس در اهواز به مصاف فولادی می رود که در بازی قبلی خود در دربی جنوبی ها برابر تیم سخت کوش صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یک امتیاز از آن دیدار به دست آورد تا این دو تیم در شرایط کاملا ویژه ای برای مسابقه امروز آماده شوند.

تقابل فولاد و پرسپولیس در اهواز در شرایطی رقم می خورد که دو تیم در بازی رفت در تهران به تساوی بدون گل دست پیدا کردند؛ نتیجه ای که در آن دیدار بیشتر از این که مورد قبول پرسپولیسی ها و هواداران این تیم باشد، برای تیم جواد نکونام نتیجه بدی محسوب نمی شد. 

رویارویی این دو تیم در حالی رقم می خورد که فولادی ها در این فصل برخلاف فصل های قبل در بازی های خانگی نتایج خوبی را به دست نیاورده اند و حالا به دنبال پایان طلسم ناکامی های شان در اهواز هستند. این در شرایطی است که پسران گل محمدی در پرسپولیس از هفته چهاردهم به بعد در لیگ برتر روی نوار پیروزی و موفقیت قرار دارند و با سه پیروزی متوالی در لیگ برابر گل گهر، نساجی و ذوب آهن روند رو به رشدی را طی می کنند و در تلاش هستند با پیروزی مهم دیگر در اهواز تعداد بردهای متوالی شان را به عدد چهار برسانند و همچنان نام خود را به عنوان جدی ترین و اصلی ترین مدعی قهرمانی معرفی کنند.

در این بازی پرسپولیس سعید صادقی را به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که تیم جواد نکونام بدون غایب سرشناسی برابر سرخ های تهرانی به میدان می رود. 

دیدار فولاد و  پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر روز جمعه 7 بهمن ماه از ساعت 17.15 آغاز می شود.

با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی و  میثم حیدری تیم داوری این دیدار را تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز