هانیه رستمیان: مسئولان کنار تیراندازی باشند/ تپانچه ایران عملکرد مطلوبی داشته است

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۸۲۲۴
هانیه رستمیان: مسئولان کنار تیراندازی باشند/ تپانچه ایران عملکرد مطلوبی داشته است
عضو تیم ملی تپانچه زنان گفت: مسئولان کنار تیراندازی باشند و از این رشته المپیکی حمایت کنند.

هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تپانچه زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص برنامه‌های پیش‌روی تیم ‌ملی اظهار داشت: مدتی است که تمرینات‌مان را شروع کردیم و مهمترین رویدادهای ما بازیهای المپیک و بازیهای آسیایی هانگژو است. سال بسیار شلوغی را در پیش داریم، قبل از بازیهای آسیایی باید در چند رویداد مختلف از جمله مسابقات جهانی و رقابت‌های کسب سهمیه شرکت کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم با آمادگی هرچه بهتر در مسابقات شرکت کنیم و بهترین نتیجه ممکن را رقم بزنیم.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص تغییرات رخ داده در بدنه کادر فنی نیز گفت: تیم تپانچه در حال حاضر دو قسمت شده و ما فعلا با همان سرمربی قبلی یعنی آقای نصر آزادانی تمرینات‌ مان را ادامه می‌دهیم. تعدادی از بچه‌ها از این گروه جدا شدند و با کادر دیگری تمرین می‌کنند اما آنچه که مهم است شیوه و نوع روند آماده سازی است که تغییری نداشتیم.  

رستمیان در خصوص میزان آمادگی خود برای شرکت در بازیهای آسیایی بیان کرد: تا بازیهای آسیایی فرصت زیادی داریم و مسابقات زیادی هم وجود دارد که می‌توانیم با شرکت در این رویداد و حضور در فینال مسابقات تجربه خودمان را بالا ببریم. هدف من کسب بهترین نتیجه است. شرایط خوبی داریم و تپانچه در چند رویداد اخیر نتایج مطلوبی به دست آورده قطعا اگر در این فرصت باقی مانده نیز بتوانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم و اردوهای برون مرزی بیشتری برویم می‌توانیم هدف‌مان را محقق کنیم.

پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو در پایان گفت: تیراندازی یک رشته المپیکی است و در آخرین دوره بازی‌های المپیک نیز ۶ المپین داشت و حتی نخستین مدال طلای این رشته نیز در توکیو و توسط جواد فروغی به دست آمد اما آنطور که انتظار می‌رفت به این رشته توجه نشد. مهمترین مشکل ما مانند همیشه نبود تجهیزات است که انتظار داریم در این مسیر مسئولان حامی و در کنار ما باشند تا بتوانیم تمرینات موثری را داشته باشیم و در مسابقات نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

انتهای پیام//   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز