سرپرست فدراسیون سوارکاری: نگاه تخصصی سجادی به رشته های ورزشی راهگشای مسائل فدراسیون‌هاست

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۸۳۲۰
سرپرست فدراسیون سوارکاری: نگاه تخصصی سجادی به رشته های ورزشی راهگشای مسائل فدراسیون‌هاست
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: بحث و تبادل نظر با سجادی که خود از خانواده ورزش است ، قطعا راهگشای بسیاری از مسایل پیش روی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون سوارکاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا زندی، پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : بحث و تبادل نظر  با سجادی که خود از خانواده ورزش است ، قطعا راهگشای بسیاری از مسایل پیش روی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون سوارکاری است.

رضا زندی با مثبت خواندن نتایج این دیدار ، نقطه نظرات سید حمید سجادی را حمایتی توصیف کرد و‌ گفت: دراین نشست پیرامون اقدامات فدراسیون در حوزه های همگانی، بهره مندی از پتانسیل خیرین و بخش خصوصی ، حوزه قهرمانی و حضور در رویدادهای برون مرزی از جمله بازی های آسیایی گفت و گو کردیم .

سرپرست فدراسیون سوارکاری در ادامه بیان کرد :  سجادی بر ایجاد فضای مناسب به منظور ترغیب عموم مردم برای بهره مندی از امکانات سوارکاری به دلیل تاثیرات روانی بسیار مثبتی که این رشته دارد تاکید کرد ، بنابراین برنامه های توسعه ایی در حوزه ی همگانی از دیگر مواردی بود که ایشان مجموعه فدراسیون را بدان تاکید کردند.

وی در ادامه توضیح داد: سرپرست دبیری نیز توضیحاتی را در خصوص برنامه های این فدراسیون ارایه کرد که مورد توجه دکتر سجادی قرار گرفت.

رضا زندی ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور سهولت اعزام های برون مرزی تصریح کرد: در این دیدار وزیر ورزش و معاونان محترم ، پیشنهاد های مفیدی برای تسهیل اعزام های برون مرزی در رشته سوارکاری ارائه کرد.

وی افزود :برای رفع موانع موجود در حوزه قرنطینه اسب ها پیش از اعزام مقرر شد,وزیر ورزش و جوانان دستور برگزاری نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی را صادر کند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه با پیگیری‌های  سجادی موانعی که مسیر اعزام سوارکاران به بازی‌های آسیایی را برطرف   گفت : همچنین برای اردو های برون مرزی نیزقطعا حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان مدد رسان فدراسیون است.

وی تصریح کرد: در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی نیز ، در این نشست گفت و گو کردیم و برای آماده سازی تیم ملی در صدد برگزاری اردوهایی درداخل و خارج از کشورهستیم .

زندی همچنین به برگزاری جام ورزشی در حوزه اسب‌های کاسپین و پونی اشاره کرد و گفت: مشکلات برگزاری این جام در نشست با وزیر ورزش ورزش و جوانان مطرح شد که راهنمایی های مفیدی برای رفع این موانع از سوی دکتر سجادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای نشست با وزیر ورزش و جوانان برگزاری جام ملل در شهر مشهد بود تصریح کرد: برای دعوت از کشورهای قرقیزستان، ازبکستان، روسیه و قزاقستان به بحث و گفت‌وگو پرداختیم تا با حمایت وزارت خانه میزبان خوبی در حوزه اوراسیا باشیم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری گسترش مرکز آموزش فدراسیون را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این دیدار عنوان کرد و گفت: افزودن رشته های مدیریت اماکن ورزشی و مدیریت ورزشی از جمله تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شد.

وی همچنین از برگزاری ۳۱ کلاس آموزشی مربیگری، داوری،طراحی مسیر و.. در فرصت باقی مانده از سال خبر داد و افزود: برای توسعه علمی و تخصصی این رشته از تمامی ظرفیت های موجود بهره خواهیم گرفت .

زندی اهتمام جدی وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری جام نوروز گاه را ستودنی دانست و گفت: در این نشست مقرر شد با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان رشته سوارکاری نیز به این جام افزوده شود.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما