سرمربی شهدای بابلسر: بابلسر استعدادهای فوتبالی درخشانی دارد

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۲۹۲۷۸
سرمربی شهدای بابلسر: بابلسر استعدادهای فوتبالی درخشانی دارد
مسعود حیدرزاده، سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای بابلسر با اشاره به بازی آتی این تیم در لیگ 2 از وجود استعدادهای درخشان در شهرستان بابلسر خبر داد.

مسعود حیدرزاده، سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا  با اشاره به ظرفیت های موجود در بابلسر گفت: تیم فوتبال شهدای بابلسر بازیکن ها و استعدادهای درخشانی دارد که همین امر سبب شد تا متقاعد به همکاری با این تیم بشوم. 

وی افزود: تفکر، برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح مشخصا می تواند هر تیمی را از بحران خارج کند و مشخصا تیم شهدای بابلسر نیز با توجه به پتانسیل هایی که دارد باید در جایگاه بهتری در جدول قرار داشته باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این عرصه موفق ظاهر شویم.

حیدرزاده ادامه داد: غالب تجربه من در حوزه استعدادیابی و فعال کردن تیم های پایه است و مشخصا با آمدن به تیم شهدای بابلسر تلاش خواهم کرد تا تیم های پایه شهدای بابلسر نیز در کنار تیم بزرگسالان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و پشتوانه تیم شوند.

سرمربی شهدای بابلسر خاطرنشان کرد: بازی نخستی که کادر فنی جدید در تیم شهدای بابلسر تجربه می کند دیدار با تیم رزکان البرز است که از شانس های اصلی صعود از گروه دوم لیگ 2 است اما این انگیزه و این توانایی در تیم وجود دارد تا در این دیدار سخت به موفقیت دست پیدا کند.

حیدرزاده با اشاره به استقرار تیم مدیریتی جدید در مجموعه شهدای بابلسر گفت: خوشبختانه مدیریت جدید تیم شهدای بابلسر با شخصیت ورزشی و توانمند است و هماهنگی لازم میان ارکان مختلف تیم وجود دارد تا عملکرد مطلوب حاصل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز