قره سیدرومیانی: وزارت ورزش و جوانان با امکانات موجود در خدمت زلزله‌زدگان خوی است

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۷:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۹۳۸۹
قره سیدرومیانی: وزارت ورزش و جوانان با امکانات موجود در خدمت زلزله‌زدگان خوی است
سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران بسیاری مجددا و مثل همیشه با روحیه پهلوانی خود به میدان کمک به هموطنان می‌آیند و امکانات وزارت ورزش و جوانان نیز در اختیار زلزله‌زدگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدهادی قره سیدرومیانی، سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان درخصوص اقدامات صورت گرفته برای منطقه زلزله زده خوی اظهار داشت: باتوجه به زلزله خوی، با دستور مقام عالی وزارت اختصاص اماکن ورزشی برای اسکان موقت به زلزله‌زدگان صادر شد.

وی افزود: اداره کل امور استان‌های این معاونت درحال رصد لحظه‌ای موضوع است و وزارت ورزش و جوانان با امکانات موجود درخدمت زلزله‌زدگان است.

قره سیدرومیانی مطرح کرد: باتوجه به برودت هوا و سرما در خوی، درحال تلاشیم از ظرفیت استان‌های مجاور نیز استفاده کنیم. سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران بسیاری مجددا و مثل همیشه با روحیه پهلوانی خود به میدان کمک به هموطنان می‌آیند و امکانات وزارت ورزش و جوانان نیز در اختیار عزیزان قرار می‌گیرد و اداره کل ما در آذربایجان غربی تمام وقت درحال پیگیری موضوع است.

انتهای پیام//

نظر شما