سوال مهمی که باشگاه پرسپولیس پاسخی برای آن ندارد!

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۹۴۹۶
سوال مهمی که باشگاه پرسپولیس پاسخی برای آن ندارد!
در حالی که پرسپولیسی‌ها بی‌صبرانه در انتظار حضور پریرا در ایران و رونمایی از این مهاجم برزیلی در جمع سرخ‌پوشان هستند، هنوز مساله مهمی در مورد عقد قرارداد رسمی او با پرسپولیس مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به حضور گئورگی گولسیانی، شیخ دیاباته و وحدت هنانوف در پرسپولیس برای ورود رسمی نام لیاندرو پریرا به لیست تیم فوتبال پرسپولیس می بایست نام لوکادیا به صورت رسمی از لیست قرمزها خارج شود تا امکان ثبت نام پریرا در فهرست بازیکنان خارجی سرخ ها فراهم و بدین ترتیب قانون 3+1 بازیکن خارجی لیگ برتر ایران (سه بازیکن خارجی از کشورهای اروپایی، آمریکایی، آفریقایی به اضافه یک سهمیه آسیایی) اعمال شود.

این در حالی است که در حال حاضر مشخص نیست نام لوکادیا پس از بدعهدی این بازیکن با پرسپولیس از فهرست نفرات این تیم خارج شده یه نه تا وضعیت اضافه شدن نام پریرا نهایی شود. این در حالی است که مدتی قبل مدیران پرسپولیس تلویحا اعلام کردند برای احقاق حقوق باشگاه قبل از حذف نام لوکادیا قصد شکایت از این مهاجم هلندی را دارند اما تا به امروز هیچ خبری دقیق و رسمی برای طرح شکایت از باشگاه پرسپولیس به بیرون درز نکرده و مدیران باشگاه برای این سوال رسانه ها و هواداران پرسپولیس جواب مشخصی را نداشته اند تا علامت سوال بزرگی برای پشت پرده این ماجرا در ذهن ها شکل بگیرد. 

حال مشخص نیست پنهان کاری پرسپولیسی ها در مورد این موضوع ساده به چه دلیل انجام می شود! این موضوع شاید بدان معنا باشد که مدیران پرسپولیس در نظر دارند چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی پرونده را پی گیری کنند تا طرف دعوی (لوکادیا و مدیربرنامه اش) نتوانند در این ماجرا دست پرسپولیسی ها را بخوانند.

از سوی دیگر این ابهام وجود دارد که شاید پرسپولیسی ها در نهایت به جمع بندی رسیده اند که شکایت از این مهاجم برزیلی نمی تواند نتیجه لازم را برای باشگاه در پی داشته باشد و خیلی بی سر و صدا به پرونده پایان داده اند و در نهایت برنامه ای برای پی گیری حقوقی این ماجرا ندارند.

حالا باید منتظر ماند و دید با ورود پریرا به ایران و ثبت قرارداد رسمی او با پرسپولیس ماجرای نام لوکادیا و شکایت از او به مراجع قضایی بین المللی پی گیری می شود یا این پرونده خیلی زود به دست فراموشی سپرده خواهد شد!

انتهای پیام// 

نظر شما