استاندار گلستان: تحرک بسیار خوبی در ورزش استان گلستان در دولت سیزدهم آغاز شده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۰۰۸۶
استاندار گلستان: تحرک بسیار خوبی در ورزش استان گلستان در دولت سیزدهم آغاز شده است
استاندار گلستان گفت: ورزشکار این استان در رشته‌های مختلف عضو تیم ملی هستند و این موفقیت‌ها در تمام رده‌های سنی در استان وجود دارد. در بخش بانوان نیز استعدادهای بسیار خوبی داریم که در لیگ‌های کشوری و تیم‌های ملی مشغول به فعالیت هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا، مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور در وزارت ورزش و جوانان طی نشستی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان گلستان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند.
 
علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در این جلسه اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که از زحمات مجموعه وزارت ورزش و جوانان و دولت سیزدهم تشکر کنم که با وجود محدودیت‌ها تلاش زیادی برای توسعه ورزش استان گلستان انجام می‌دهند.
 
وی افزود: ۱۵۰ ورزشکار این استان در رشته‌های مختلف عضو تیم ملی هستند و این موفقیت‌ها در تمام رده‌های سنی در استان وجود دارد. در بخش بانوان نیز استعدادهای بسیار خوبی داریم که در لیگ‌های کشوری و تیم‌های ملی مشغول به فعالیت هستند. تلاش همه مسئولین استان این است که در خدمت ورزشکاران گلستانی باشیم.
 
استاندار گلستان تصریح کرد: از دکتر سجادی و معاونین وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ کنند که مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شود که بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم و گام موثری برای توسعه ورزش استان برداریم.
 
زنگانه گفت: با توجه به اینکه ۵۰ هیات استانی و ۶۷۰ هیات شهرستانی در گلستان مشغول به فعالیت هستند گزارش ارائه شده از عملکرد هیات‌ها خیره کننده بوده است. تحرک بسیار خوبی در ورزش استان گلستان در دولت سیزدهم آغاز شده است و امیدواریم که رشته‌های ورزشی استان همچون گذشته بتوانند در سطح اول کشور باشند.
 
انتهای پیام//
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز