مهدی رحمتی: بازیکنان آلومینیوم به تکامل تاکتیکی رسیده‌اند/ نگران داوری دیدار با پرسپولیس هستیم

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۴:۰۷
کد خبر: ۱۴۳۰۴۶۰
مهدی رحمتی: بازیکنان آلومینیوم به تکامل تاکتیکی رسیده‌اند/ نگران داوری دیدار با پرسپولیس هستیم
سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: امیدوارم فردا بهترین فرد زمین مسابقه با پرسپولیس داور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: در حساس‌ترین برهه زمانی فصل جاری لیگ برتر هستیم چون همه بازی‌ها سخت و فاصله تیم‌ها نزدیک به هم است.

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: در همین دوره چهار بازی حساس در لیگ‌برتر و یک بازی حساس در جام‌حذفی داریم. سعی کردیم در هفته گذشته شرایط را به بازیکنان تفهیم کنیم. خدا را شکر بازیکنان نشان دادند بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی لازم را دارند و شرایط را درک می‌کنند.

وی درباره تقابل با پرسپولیس ادامه داد: با تیم خوب پرسپولیس بازی داریم. ما هم نشان داده ایم در بازی‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم. در هفته گذشته تلاش خود را کردیم و سعی می‌کنیم یک بازی خوبی ارائه دهیم.

رحمتی  در پاسخ به اینکه آیا رویارویی او با پرسپولیس نوعی دربی محسوب می‌شود گفت: از این لحاظ نمی‌تواند حساس باشد. من از دوران مدرسه شاگرد گل‌محمدی بودم و در تیم ملی هم‌بازی بودیم و در پدیده شاگرد او بودم. در فصل گذشته هم در جام حذفی با آقای گل محمدی تقابل داشتیم. تمام تلاش و تمرکز خود را در این بازی می‌گذاریم. تنها نگرانی من، با توجه به بازی قبلی پرسپولیس، مساله داوری است.

سرمربی آلومینیوم اراک با ابراز نگرانی از این موضوع خاطرنشان کرد: من در بازی‌های گذشته به اندازه کافی از داوری ضرر دیدم. من هم در چهار هفته گذشته از داوری متضرر شدم. تمام تلاش من این است بعد از بازی، بهترین فرد مسابقه داور بازی باشد و ما هم تلاش می‌کنیم اتفاقی رخ ندهد و عدالت رعایت شود.

رحمتی در خصوص وضعیت تیمش یادآور شد: از ابتدای فصل تصمیم به ایجاد تغییرات داشتیم. بازیکن جوان آوردیم و سعی کردیم به جوانان بازی دهیم. فقط شعار ندادیم. توانستیم روند خوبی هم داشته باشیم اما با جام جهانی مواجه شدیم. خودتان می‌دانید بازی بدون تماشاگر کیفیت ایده‌آلی ندارد. بازیکنی که بازی‌اش تماشاگر داشته باشد، احساس مسئولیت بیشتری می‌کند. در شروع فصل سروصدای زیادی در نقل و انتقالات نداشتیم و بودجه ما چهار و نیم میلیارد تومان بود. روی جوانان تمرکز داشتیم. اگر به لیست بازیکنان ما نگاه کنید، بازیکن زیر ۲۰ سال داشتیم. جا دارد از باتجربه‌های تیم تشکر کنم که تجربه خود را به جوانان منتقل می‌کنند. 

 انتهای پیام//

نظر شما