مهسا کمالی: فدراسیون فوتبال قول‌های امیدوار کننده‌ای داده است/ در جام کافا بازیهای سبکی داشتیم

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۳۱۲۳۶
مهسا کمالی: فدراسیون فوتبال قول‌های امیدوار کننده‌ای داده است/ در جام کافا بازیهای سبکی داشتیم
ملی‌پوش فوتسال زنان ایران گفت: فدراسیون فوتبال قول‌های امیدوار کننده‌ای به ما داده است.

مهسا کمالی، عضو تیم ملی فوتسال زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت رقابت‌های‌ جام کافا اظهار داشت: برای نتیجه به دست آمده به همه هم تیمی‌هایم تبریک و خسته نباشید می‌گویم اما واقعیت این است که مسابقات جام کافا تورنمنت چندان دشواری نیست. دو بازی ابتدایی ما را همانطور که شاهد بودید بازیهای سبکی بودند به ویژه تیم تاجیکستان اصلا بازی خوبی انجام نداد اما بازی با ازبکستان بی‌نهایت بازی سخت و جنجالی بود. در دیدار مقابل ازبکستان دو بار از حریف عقب افتادیم، ازبک‌ها کامبک خوبی داشتند و از دید من فوق‌العاده ظاهر شدند.

وی با اشاره به شرایط نه چندان مطلوب تیم ‌ملی گفت: تیم ما با وجود شرایط نا‌مناسبی که داشت عالی بازی کرد و خوشبختانه موفق شدیم حتی مقابل حریف سرسخت‌مان به پیروزی برسیم و قهرمان جام شویم. همانطور که در جریان هستید تیم ‌ملی ایران چند روز مانده به بازیها تیمش تشکیل شد. آخرین باری که این تیم کنار یکدیگر بازی کرده بودند شاید به پنج سال پیش برگردد حداقل خود من آخرین بار پنج سال گذشته در تیم‌ ملی حضور داشتم و در مسابقات آسیایی با این بچه‌ها بازی کردم. برای این مسابقات تیم هماهنگی نداشتیم.

بازیکن ریزنقش فوتسال در مورد برنامه‌های پیش‌روی این تیم و انتظارات بازیکنان از مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون گفت: این مسابقات به خوشی تمام شد اما آنچه که مهم است مسابقات جام ملت‌های آسیاست که تقریبا یک سال دیگر برگزار خواهد شد. طبیعتا خواست ما این است که باز این تیم فراموش نشود و دوباره چند هفته مانده به مسابقات تمرینات شروع شوند. مهمترین نیاز ما داشتن اردوی مداوم و انجام بازیهای تدارکاتی مناسب است. در این مدت ما جلسه‌ای با مسئولین نداشتیم ولی گویا این جلسه با کادر فنی برگزار شده است و قول‌های خوب و امیدوار کننده‌ای دادند.

مهسا کمالی در ادامه گفت‌وگو با برنا با اشاره به مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان کرد: مسابقات پیش‌رو هیچ شباهتی به جام کافا ندارد. ما دوره قبل قهرمان آسیا شدیم و حالا همان تیم رها شده است من فکر می‌کنم همه دوست دارند دوباره آن نتیجه تکرار شود بنابراین اگر هدف همه این است باید از حالا مانند رقبا تلاش کنیم و با برنامه باشیم. آنجا دیگر حریف‌های ما تیم‌هایی مانند ژاپن است که واقعا رقیب بزرگی است. 

بازیکن تیم مس رفسنجان در رابطه با کیفیت مسابقات سوپرلیگ ایران نیز گفت: امسال لیگ در دو بخش است که ما در بخش سوپرلیگ هستیم و لیگ برتر هم یک لیگ جدا شده است اما واقعا سطح کیفی مسابقات سوپرلیگ بی‌نهایت بالاست چرا که فقط تیم‌های طراز اول ایران در این لیگ حضور دارند اما خب کلیت لیگ به نوعی است که چون پخش زنده نداریم روز به روز انگیزه اسپانسرها برای ادامه فعالیت کمتر می‌شود و این اتفاق حتی روی دستمزد بازیکنان هم تاثیر گذار بوده است‌.

این بازیکن فوتسال در پایان تاکید کرد: مس رفسنجان تیم خوبی است و بازیکنهای جوان و با انگیزه ای دارد اما امسال نگاهی به جام ندارد و شاید بهترین جایگاهی که به دست بیاورد چهارمی لیگ باشد اما اگر همین روال را فصل بعدی داشته باشیم حتما می‌توانیم از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز