رحمتی: حریف اخراجی نمی‌داد ما برنده می‌شدیم/ به VAR نیاز داریم

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۱۲۴۷
رحمتی: حریف اخراجی نمی‌داد ما برنده می‌شدیم/ به VAR نیاز داریم
سید مهدی رحمتی پس از اتمام بازی درباره داوری به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی شاگردانش مقابل پرسپولیس به خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. تا زمانی که پرسپولیس 10 نفره نشده بود، هدف‌مان مشخص بود. در هفته گذشته روی پرسپولیس کار کرده بودیم و از لحاظ روانی هم بچه‌ها آماده بودند، ولی از زمانی که پرسپولیس 10 نفره شد شرایط تغییر کرد. صحنه اخراج را ندیدم و می‌گفتند که آن توپ آفساید بوده است و بیرانوند نباید اخراج می‌شد، ولی بازی تحت تأثیر این اخراج قرار گرفت. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و خواستیم بازی را به نفع خودمان پیش ببریم که این اتفاق رخ نداد و بازی را از دست دادیم و فشاری که باید ایجاد می‌کردیم را نکردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است که کادر و بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر 11 به 11 بازی می‌کردیم مطمئناً ما برنده این بازی بودیم.

رحمتی درباره تاثیر اخراج گفت: وقتی تیمی 10 نفره می‌شود، ‌عملاً انگیزه آن تیم بیشتر می‌شود. پرسپولیس از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد و به بازیکنان گوشزد کردیم که به دلیل اینکه گفته می‌شد اخراج آفساید بود، به بازیکنانی که کارت داشتند تذکر دادیم که با احتیاط کار کنند. همین مسائل باعث شد ما نتوانیم خیلی تهاجمی کار کنیم.

دروازه‌بان اسبق استقلال تهران با بیان تاثیر عدم وجود VAR در فوتبال ایران گفت: تیم ما هم در هفته‌های پیش کم از داوری آسیب ندیده است. همه تیم‌ها مسلماً متضرر شده‌اند. مهمترین کاری که فدراسیون باید انجام دهد این است که به جامعه داوری کمک کند. چیزی که به فوتبال ما کمک می‌کند و داوران را از فشار خارج می‌کند آوردن VAR است. البته من صحنه امروز اخراج را واقعاً ندیدم، ولی به کل مجموعه داوری و آقای منصوریان تبریک می‌گویم که تحت تأثیر جو و اعتراضات قرار نگرفتند. چیزی که ما نیاز داریم VAR است چون تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است.

انتها یپیام//

 

نظر شما