سجادی: جوانان باید با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بیشتر آشنا شوند/ پاسدار امانتی باشیم که به دستمان رسیده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۴۳۲۰۵۷
سجادی: جوانان باید با روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بیشتر آشنا شوند/ پاسدار امانتی باشیم که به دستمان رسیده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر سیدحمید سجادی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان شکری ضمن تبریک میلاد مولی الموحدین علی علیه السلام و روز پدر اظهار داشت: این روز را به تمام مردم به ویژه ورزشکاران که امیر مومنان را مقتدای خود قرار داده‌اند تبریک می‌گویم. به خانواده شهدا عرض ارادت داشته و آرزو می‌کنم راه آنها پرفروغ و پر رهرو باشد.

وی افزود: برحسب وظیفه به نمایندگی رییس محترم جمهوری خدمت خانواده شکری رسیدیم تا ارادت قلبی خود را نسبت به شهدا و خانواده معززشان از جمله شهیدان شکری و پدر ارجمندشان اعلام کنیم و بگوییم یاد و خاطره آنها در قلب‌های‌مان زنده است و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه خاطراتی که از شهیدان شکری توسط برادرشان نقل شد برای من و حاضران در این جمع درسی ارزشمند بود، عنوان کرد: باید پاسدار امانتی باشیم که با این سختی به دستمان رسیده است.

سجادی با بیان اینکه شهدا و خانواده معزز آنها در قلب ملت ایران جای دارند، تکریم این عزیزان را تکلیف دانست و گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

وی در ادامه از ابتکار عمل هیات دولت و تاکید دکتر رییسی برای دیدار از خانواده شهدا در این روز قدردانی کرد و افزود: امروز از سخنان پدر شهید بسیار درس گرفتیم.

سجادی با بیان این مطلب که روحیه انقلابی و ایثارگری پدر شهیدان شکری ستودنی است، برایشان آرزوی طول عمر کرد و خاطرنشان ساخت: مسولان و مردم به ویژه جوانان باید با روحیه ایثار آشنا شوند و باید یادآور شویم برای این انقلاب چه فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ هایی صورت گرفته است.

انتهای پیام//

نظر شما