محمدی به مدال برنز دست یافت

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۶:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۲۱۳۳
محمدی به مدال برنز دست یافت
ایمان محمدی در مسابقات کشتی فرنگی جام اوپن زاگرب به مدال برنز دست پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات رده بندی و فینال دو وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب امشب در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
 
در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 6 بر 1 ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 1 (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر 4 مغلوب طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت.
 
ایمان محمدی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر شرموخامد شریبجانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد  و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل ساگار از هند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 
وی در این با نتیجه 7 بر 6 ایوان لیزاتوویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال به مصاف طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان می رود.
 
انتهای پیام//
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز