خمز: بار قهرمانی روی دوش ما نیست/ عجیب است برای ما پنالتی نمی‌گیرند!

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۴۴۴۱۸۶
خمز: بار قهرمانی روی دوش ما نیست/ عجیب است برای ما پنالتی نمی‌گیرند!
سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس به بیان نظراتش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی بوده که کنترل کردنش سخت است. این تیم بازیکنان خوب، سریع و تکنیکی دارد و سعی می‌کنیم توپ در اختیار ما باشد. البته نظم تیمی را هم باید حفظ کنیم تا در مواقعی که توپ در اختیارمان نیست، به حریف فضا ندهیم و به نتیجه دلخواه دست یابیم.

وی در خصوص نبود دو بازیکن تراکتور برای بازی فردا، توضیح داد: نبود بازیکنان هیچ‌گاه روی تیم ما تأثیرگذار نیست. از هم اکنون می‌دانم چه کسانی جایگزین می‌شوند و تمامی بازیکنان نهایت تلاششان را انجام خواهند داد.

خمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تراکتور زیاد کارت زرد دریافت می‌کنند؟  بیان کرد: من این ریسک را قبول کرده‌ام. تیم ما بالا بازی کرده و از جلو پرس می‌کند و در چنین مواقعی خطای زیادی به حریف داده می‌شود. من از بازیکنانم درخواست کرده‌ام که با صد درصد توان بازی کنند؛ اگر 60 درصد بازی می‌کردند، تعداد کارت‌های زرد کم می‌شد.

وی در رابطه با برنامه‌اش برای کنترل بازیکنان پرسپولیس، توضیح داد: من هیچ برنامه مشخصی برای کنترل بازیکن خاصی ندارم. خیلی از تیم‌ها برای کنترل مسی برنامه‌ریزی می‌کنند و وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، مهارش سخت است. ما بازیکنان حریف را آنالیز کرده و خصوصیات‌شان را به اعضای تیم منتقل می‌کنیم؛ اما هیچ‌گاه بازیکنی را مأمور کنترل یک بازیکن خاص نمی‌کنیم، دفاع ما به صورت تیمی است.

سرمربی تراکتور در رابطه با وضعیت سید محمد حسینی، بیان کرد: این بازیکن مشکلی برای همراهی تراکتور ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر برای استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارید؟ بیان کرد: من به تمامی بازیکنانم اعتقاد دارم و سن و سال مهم نیست. هر بازیکنی که بتواند کمک کند، از او استفاده می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور می‌تواند قهرمان شود؟ اظهار داشت: معتقدم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر برای قهرمانی برنامه‌ریزی کرده‌ و هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند. قهرمانی برای ما وظیفه نیست، بلکه یک رویاست که اگر دست یابیم، بسیار لذت بخش است. بازهم تأکید می‌کنم که بار قهرمانی روی دوش تیم ما نیست.

خمز در بخش دیگری از اظهاراتش با انتقاد از اینکه تاکنون به نفع تراکتور پنالتی گرفته نشده است، گفت: برای تیمی مثل پرسپولیس این همه پنالتی می‌گیرند، ولی تاکنون برای ما پنالتی نگرفته‌اند. شاید چیزهایی وجود دارد. آیا قضاوت برای استقلال و پرسپولیس با تراکتور یکسان است؟ اینکه امسال برای تیم ما پنالتی نگرفته‌اند، عجیب نیست؟ شاید هم من منفی فکر می‌کنم.

وی در رابطه با میزان آمادگی محمد عباس‌زاده، خاطرنشان کرد: عباس‌زاده می‌تواند با تلاش بیشتر به روزهای خوبش برگردد. اسدی شرایط فوق العاده دارد و عباس‌زاده و پاکدل هم دیگر مهاجمان من هستند که به موقع از آنان استفاده خواهم کرد. اگر به جای اسدی از بازیکن دیگری استفاده کنم، برای همه سوال پیش می‌آید که چرا بازیکن آماده را روی نیمکت قرار داده‌ام. عباس‌زاده باید سخت تلاش کند تا به بهترین شرایط آمادگی برسد. این بازیکن جزء بهترین مهاجمان لیگ ایران در زدن ضربات آخر است.

سرمربی تراکتور در پایان سخنانش تأکید کرد: بازی کردن یا نکردن رومرو گومز، سورپرایزمان برای بازی فردا نیست؛ هدف ما ارائه بازی خوب و کسب نتیجه است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز