عباس آقایی: باید از تیم ملی حمایت کنیم/ بیرانوند نقطه قوت پرسپولیس است

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۴۴۹۳۲۲
عباس آقایی: باید از تیم ملی حمایت کنیم/ بیرانوند نقطه قوت پرسپولیس است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی فوتبال و عملکرد سرخ‌پوشان صحبت کرد.

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران در سال قبل اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی را در اختیار دارد و نتایج این تیم در سالی که گذشت نسبتا خوب بوده اما در برخی بازی ها با مشکل روبرو شد ولی در مجموع عملکرد کلی قرمزپوشان قابل قبول بود. یحیی گل محمدی در این سال ها مربی موفقی بوده است و نمی توان به خاطر چند مسابقه عملکرد کلی او و تیمش را زیر سوال برد. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقطه ضعف و قوت تیم گفت: انسجام تیمی پرسپولیس در فصل جاری را می توان نقطه قوت تیم دانست. علت اینکه در برخی بازی ها تیم نتیجه لازم را نمی گرفت این است که شکل و شیوه کاری برای حریفان مشخص شده بود و همین موضوع در بعضی از بازی ها پرسپولیس را با دردسر مواجه کرد.

عباس آقایی در خصوص مهره شاخص و تاثیرگذار پرسپولیس در سال 1401 هم گفت: بیرانوند تیم را رهبری می کند و نقطه قوت پرسپولیس در زمین محسوب می شود که هم از نظر فنی و هم از نظر روحی یک مهره موثر به شمار می رود. همچنین محمد عمری که هفته های اخیر به ترکیب اضافه شده بازیکن موفقی نشان داده و با درخشش در پرسپولیس به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را داده است. 

وی در پایان در مورد شرایط تیم ملی و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید خاطرنشان کرد: به نظرم بین گزینه های داخلی و خارجی انتخاب سرمربی ایرانی انتخاب خوبی محسوب می شد. در مقطع و شرایط کنونی انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی اقدام درستی بود. در مورد حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید باید اشاره کنم که انتخاب او می تواند در نهایت به نفع تیم ملی و فوتبال باشد. با قلعه نویی کار کردم و می دانم مربی توانمندی است و می تواند در حضور دوباره اش در تیم ملی به فوتبال ما کمک کند. باید به خوبی از بازیکنان و کادر فنی حمایت شود تا تیم ملی موفق باشد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز