رضاوند: با جان و دل برای پیراهن استقلال بازی می‌کنم/ می‌خواهم نظر قلعه‌نویی را جلب کنم

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۸۱۳۱
رضاوند: با جان و دل برای پیراهن استقلال بازی می‌کنم/ می‌خواهم نظر قلعه‌نویی را جلب کنم
هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط خود در این تیم و حضور در تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل نساجی در نیمه‌ نهایی جام حذفی گفت: درست است که هم گل زدم و هم پاس گل دادم اما شب‌هایی بهتر از این هم در استقلال داشته‌ام. امسال در استقلال به طور کلی سال خوبی داشتم و در بازی‌های دیگر هم چنین اتفاقاتی برایم رخ داده است.

وی افزود: بازی مقابل مسجدسلیمان و بازی مقابل تراکتور هم دیدارهایی بود که توانستم موفق عمل کنم و گل بزنم. خدا را شکر می‌کنم که چنین سالی داشتم. امیدوارم که این سال خوب در پایان هم خوب باشد و بتوانیم جام حذفی را بالای سر ببریم.

هافبک آبی‌پوشان که امسال یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم است درباره تشویق تماشاگران گفت: من به هوادارای استقلال مدیونم. خودم روزی روی همین سکوها حضور داشتم و استقلال را تشویق می‌کردم. حالا که در زمین هستم بخاطر همان روزهای روی سکو، با جان و دل برای پیراهن استقلال بازی می‌کنم. از اینکه هواداران با گلزنی‌ها یا نمایش‌های من خوشحال می‌شوند واقعا لذت می‌برم.

رضاوند در خصوص واکنش‌هایی که از هواداران استقلال دریافت کرده اظهار داشت: در کوچه و خیابان همیشه به من داشته‌اند. در ابتدای فصل انتقاداتی از من وجود داشت اما تلاش کردم تا برای تیممم مثمر ثمر باشم. هواداران استقلال در این مسیر خیلی به من کمک کردند.

وی در پایان در خصوص حضور در تیم ملی گفت: قطعا به تیم ملی فکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با ارائه نمایش‌های خوب توجه امیر قلعه‌نویی را جلب کنم و در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز