با موافقت وزارت ورزش و جوانان

آغاز طرح عضوگیری جامعه تحت پوشش والیبال

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵:۲۶
کد خبر: ۲۷۲۱۷۰
آغاز طرح عضوگیری جامعه تحت پوشش والیبال
طرح عضو گیری جامعه تحت پوشش والیبال کشور با موافقت وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بر اساس این طرح که از ابتدای سال 94 اجرا می شود، کلیه جامعه والیبال کشور شامل ورزشکاران، مربیان، داوران، سرپرستان، پیشکسوتان، پرسنل اداری، هواداران و سایر دست اندکاران این رشته ورزشی تحت عضویت فدراسیون در می آیند.

با توجه به اینکه از ابتدای سال 94 هیچ فردی از جامعه مزبور نمی تواند بدون کارت عضویت در فعالیت های والیبال شرکت کند، افراد عضو هر هیات یکی از شاخص های ارزیابی آنان قرار می گیرد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال دستورالعمل طرح عضوگیری جامعه تحت پوشش والیبال را برای کلیه هیات های استانی ارسال و آنان می توانند عضو گیری را آغاز کنند.

هیات های استانی نیز هر سه ماه یکبار، آمار به دست آمده را با مشخصات کامل افراد و میزان حق عضویت را به فدراسیون والیبال ارسال می کنند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، نظر به اینکه اکثر سالن های برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور و همچنین لیگ جهانی و قهرمانی آسیا و کلیه رویدادهای ورزش والیبال که به میزبانی ایران برگزار می شود، محدود است، از ابتدای سال 94 اولویت فروش بلیت این مسابقات با افرادی خواهد بود که دارای کارت عضویت و تحت پوشش والیبال باشند.

نظر شما