دکتر هاشمی:

از طریق نمایندگان مجلس می‌توان به افزایش بودجه ورزش امیدوار بود

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۰:۳۱
کد خبر: ۲۷۲۱۹۳
از طریق نمایندگان مجلس می‌توان به افزایش بودجه ورزش امیدوار بود
سید مناف هاشمی گفت: در وزارت ورزش و جوانان، افزایش بودجه را تک نفری نمی‌توان انجام داد و از طریق نمایندگان مجلس می‌توان به افزایش بودجه ورزش امیدوار بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در وزارت ورزش و جوانان، افزایش بودجه را تک نفری نمی‌توان انجام داد و از طریق نمایندگان مجلس می‌توان به افزایش بودجه ورزش امیدوار بود. 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه ورزش تنها اوقات فراغت و سرگرمی نیست اظهار داشت: ورزش بسیاری از آسیب های اجتماعی را حذف و از آفت های جامعه جلوگیری می کند.

وی حضور یک فرد ورزشی در مسند ریاست ورزش و جوانان استان تهران را به فال نیک گرفت و ادامه داد: وضعیت ورزش تهران به لحاظ سرانه و بودجه دردناک است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار بدنه ورزش و جوانان از مجلس بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است؛ ورزشی که مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانان آن فرمودند:"افتخار آفرینی های ورزش باعث شادی ملت است و کمتر دستگاهی می تواند اینچنین اثرگذار باشد" و همچنین رئیس جمهور کشورمان نیز ورزش را به عنوان یکی از اثرگذارترین عناصردر حوزه های حجاب، اخلاق و فرهنگ ورزشی، اقتصاد، سیاست و سلامت، بهداشت، دیپلماسی و اشتغال دانستند که می توان ساز و کار اداره کشور را از طریق آن به انجام رساند.

هاشمی ادامه داد: باید در ملاقات با نمایندگان و مسئولین از دیگر منابع و امکانات برای ورزش تهران استفاده کرد. باید مسائل را مطرح کنیم، در غیر این صوت سهم ورزش همچنان کوچک در نظر گرفته می شود. طی یکسال و نیم گذشته تلاش های زیادی برای افزایش بودجه ورزش انجام شد، اما خیلی از این تلاش ها به سرانجام نرسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: وجود پروژه های نیمه تمام در سطح کشور و نیز املاکی که مشکل سند دارند، نیاز به 8000 میلیارد تومان اعتبار دارد و ما برای آنکه بتوانیم سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشیم باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

هاشمی افزود: باید همدیگر را کمک کنیم، با نگاه وسیع و وسعت دیدی که دکتر گودرزی به مسائل ورزش دارد،اتفاقات خوبی درپیش است. خوشبختانه در بحث بودجه بندی با تلاش وزیر ورزش و جوانان و سایر معاونان وضع بهتری را برای سال آینده خواهیم داشت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از اهمیت حوزه های قهرمانی و کسب افتخارات گفت و تاکید کرد: برای توفیق در این حوزه باید از هیئت های ورزشی استفاده کنیم و از آنان کمک بگیریم و این اتفاق در مرحله بعدی باید در استان ها و شهرستان ها رخ دهد. در حوزه فرهنگ نیز باید ورزشکارانی را تحویل جامعه دهیم که بتوانیم با تکیه بر آنان ایجاد تحول کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در وزارت ورزش و جوانان، افزایش بودجه را تک نفری نمی توان انجام داد و از طریق نمایندگان می توان به افزایش بودجه امیدوار بود. در واقع اگر این کار نشود، ضعف در ورزش ادامه خواهد یافت. از نگاه ما جهش و تحول یعنی 2 برابر شدن بودجه، به شرط آنکه این نگاه را باور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز