رضازاده برای انتخابات وزنه‌برداری باید از شورای شهر استعفا کند

بودجه‌ وزارت ورزش و جوانان محدود است

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱:۴۴
کد خبر: ۲۷۲۱۹۴
بودجه‌ وزارت ورزش و جوانان محدود است
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان بازرسی درباره دوشغله ها به وزارت ورزش نامه زده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش وجوانان در حاشیه مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

دکتر سجادی گفت: مجامع عمومی فدراسیون‌ها برابر تقویمی که تعیین شده برگزار می‌شود و امروز هم در مجمع فدراسیون ناشنوایان گزارش عملکرد سال 93 و همچنین بررسی تقویم سال آینده بحث و مورد تصویب قرار گرفت.

دکتر سجادی در خصوص گلایه برخی ورزشکاران ناشنوا از تبعیض در پرداخت جوایز بین ورزشکاران ناشنوا و سایر ورزشکاران گفت: از رشته‌های ورشی معلولین به خصوص ناشنوایان حمایت ویژه‌ای داریم چرا که به خوبی از مشکلات آنها آگاهی داریم و به دنبال آن هستیم فضایی را ایجاد کنیم تا بیشتر به سمت ورزش پیش برود.

وی درخصوص درخواست مسئولان فدراسیون های ورزشی هیأت‌های استانی مبنی بر تخصیص بودجه بیشتر به این فدراسیون با توجه به حجم بالای فعالیت‌های آن در مقابل سایر فدراسیون‌های ورزشی گفت: بودجه‌ای که برای ورزش در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد،محدود است وناچاریم به شکلی عادلانه این بودجه رابین فدراسیون‌های ورزشی تقسیم کنیم. وظایف سازمان ورزش از گذشته تا به حال کمک به ورزش بوده و فدراسیون‌ها با تکیه بر توانمندی خود بر درآمدزایی اقدام کند. به عنوان مثال فدراسیون کشتی علاوه بر بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده حدود 10 برابر بودجه‌اش از طریق جذب اسپانسر و حامیان مالی درآمدزایی داشته است. با توجه به تصویب مجلس کل بودجه وزارت ورزش برای سال آینده 14 درصد افزایش داشته است که این بیانگر محدودیت‌های ما در زمینه مالی است.

وی در خصوص اینکه حسین رضازاده عنوان کرده اگر عضویت در شورای شهر شغل محسوب می‌شود، نمایندگی در مجلس هم شغل است و هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی هم اکنون دوشغله محسوب می‌شود و حضور وی مانع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ندارد پس نگاه به قانون متفاوت است،‌ گفت: قانون تصریح دارد عضویت در شورای شهر شغل محسوب می‌شود و رضازاده هم اگر می‌خواهد در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند، باید از شورای شهر استعفا دهد. در این خصوص سازمان‌های نظارتی در هفته‌های اخیر تصریح و تاکید کردند و همچنین نامه‌ای برای وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ممنوعیت حضور دوشغله‌ها در مجامع ارسال شده که حضور این افراد در قطب‌های ریاست، نائب‌رئیسی و دبیری فدراسیون‌های ورزشی ممنوع است.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درپاسخ به این سوال که گفته می‌شود ممکن است انتخابات فدراسیون ووشو به خاطر مخالفت برخی منتقدین به زمان دیگری موکول شود، تصریح کرد: انتخابات این فدراسیون در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد و به تعویق نخواهد افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز