با همه کمبودها ساخته‌ایم

ورزش همیشه نیاز به بودجه گسترده دارد

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱:۲۹
کد خبر: ۲۷۲۲۲۹
ورزش همیشه نیاز به بودجه گسترده دارد
دبیر کمیته المپیک گفت: متولی اساس‌نامه‌ فدراسیون‌ها، وزارت ورزش است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاهرخ شهنازی بعد از مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع عمومی امروز گفت: بعد از مجمع انتخاباتی سال 92 وظیفه قانونی بود تا مجمع عادی هم برگزار شود. دستور جلسه کاملا مشخص است و عملکردها باید در این مجمع هم مالی و هم غیرمالی گزارش شود.

وی افزود: ما برای اعضای مجمع گزارشات را فرستاده بودیم تا مطالعه کنند و نقطه‌نظراتشان را بگویند. کلیات برنامه سال 94 مطرح و تصویب شد. حساب‌های سال 91 باقی مانده بود که آنها هم تایید شد اما موارد قابل پیگیری باز هم وجود دارد.
 
شهنازی درباره اساسنامه فدراسیون‌ها اظهار داشت: این اساسنامه‌ها برای تصویب در مسیر اصلی قرار گرفته که متولی آن وزارت ورزش است. البته کمیته ملی المپیک اگر مطلبی از سوی IOC مطرح شود به وزارت ورزش منتقل می‌کند چراکه IOC اگر اشکالی ببیند کمیته ملی المپیک را مورد خطاب قرار می‌دهد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اینکه بدهی‌های سال 91 به چه صورت بوده تصریح کرد: بحث بدهی مطرح نبود. حسابرس نکته‌هایی را می‌گوید که باید برطرف شود. البته نمی‌گویم بدهی نبوده است اما بدهی‌ها بحث اصلی نبود.
 
وی درباره عملکرد خودش در کمیته المپیک گفت: ما از خدمت لذت بردیم گله هم نداریم. اگرچه بودجه کم بوده اما ما با تمام انرژی کارمان را انجام دادیم و دنبال آن هستیم که کار را ادامه دهیم. همه جا مشکلات هست. ما هم با همه کمبودها ساختیم. کمبود منابع را مدنظر قرار نداده و تلاشمان را زیاد کردیم. ورزش همیشه نیاز به بودجه گسترده دارد. اگر ما مقام هجدهمی در لندن را بخواهیم ارتقا دهیم باید خیلی کار کنیم. منابع را افزایش دهیم و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز