با پیروزی بایرن و شکست وولفسبورگ

فاصله در صدر دو رقمی شد/ زردها متوقف شدند

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۲۳۸
فاصله در صدر دو رقمی شد/ زردها متوقف شدند
در شبی که دورتموند در خانه هامبورگ تن به تساوی داد شاگردان پپ گواردیولا با برتری مقابل هانوفر فاصله خود را در صدر جدول با ولفسبورگی که مقابل آگزبوگ شگست خورد، دو رقمی کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میزبانش، هانوفر را با نتیجه 3 بر یک از پیش‌رو برداشت.

برای بایرن مونیخ در این بازی ژابی آلونسو (28) و توماس مولر (61 - پنالتی و 72) گلزنی کردند و هانوفر توسط هیروشی کیوتاکه (25) به گل رسید. سرخپوشان مونیخی با این برد شمار امتیازات خود را به عدد 61 رساندند و با توجه به شکست ولفسبورگ در خانه آگزبورگ حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به 11 امتیاز افزایش دادند.

عصر امروز همچنین آگزبورگ در خانه‌اش با نتیجه یک بر صفر از سد ولفسبورگ دوم جدولی گذشت. تک‌گل این بازی را دومنیک کوهر در دقیقه 63 پس از اینکه توبیا ورنر در همین دقیقه ضربه پنالتی آگزبورگ را به هدر داد به ثمر رساند. ولفسبورگ با این شکست 50 امتیازی باقی ماند ولی همچنان در مکان دوم جدول بوندس‌لیگا جای دارد. آگزبورگ هم با این برد 38 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

در دیداری دیگر بورسیا دورتموند در ورزشگاه ایمتچ آره‌نا مقابل میزبانش، هامبورگ به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا نوار پیروزی‌های متوالی شاگردان یورگن کلوپ در عدد چهار قطع شود. دورتموند با این تساوی 29 امتیازی شد و همچنان در جایگاه دهم رقابت‌ها ایستاده است.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

فرایبورگ صفر- وردربرمن یک
شالکه 3 - هوفنهایم یک

همچنین در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 21 امشب ماینتس در خانه‌اش به مصاف بورسیا مونشن‌گلادباخ می‌رود.

پرونده هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که در بازی اول اف‌سی کلن پذیرای اینتراخت فرانکفورت است و در جدال پایانی هفته پادربورن از بایرلورکوزن میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، بایرن مونیخ با 61 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب با 50 و 40 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز