رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان

بویری برنزی شد

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۸:۰۴
کد خبر: ۲۷۲۲۶۶
بویری برنزی شد
پیام بویری نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال برنز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان دیروز شنبه در شهر زومباتلی مجارستان برگزار شد و پیام بویری نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال برنز شد.. 

در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دیمیترو پیسلار از اوکراین را شکست داد وی در دور سوم فرانس هاروتیونیان از سوئد را مغلوب کرد، گرایی در دور چهارم نیز از سد پاول لیاخ از بلاروس شکست و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله مغلوب دانیل جانیسیچ از کرواسی شد و راهی دیدار رده بندی شد اما در این دیدار نیز مغلوب ماتئوس برناتک از لهستان شد و پنجم شد..

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری پس از استراحت در دور نخست در دور های دوم و سوم از سد دانیل گاجیف و تاکه هیرو کاناکوبو کشتی گیران کشورهای قزاقستان و ژاپن گذشت اما در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب لازلو زابو از مجارستان شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر مجاری در دیدار فینال بویری به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با شکست بوزو استراسویچ از کرواسی راهی دیدار رده بندی شد و در این دیدار نیز با شکست آیت اویاگرام از لیتوانی به مدال برنز رسید.

در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور اول پاتریک زابو از مجارستان را شکست داد وی در دور دوم مغلوب الکساندر کیانیکوف قهرمان سال 2010 اروپا از بلاروس شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، کریم فر از دور مسابقات کنار رفت.

رامین طاهری و علی زینتی رفاه نمایندگان اوزان 71 و 80 کیلوگرم کشورمان امروز در این رقابت ها به میدان می روند که طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نیلسون از سوئد می رود و زینتی رفاه نیز به مصاف زولت کان از مجارستان می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز