تهدید خاکپور نتیجه داد

امید به کویت رفت/ همه بازیکنان می روند

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۲۴۲۱
امید به کویت رفت/ همه بازیکنان می روند
مجوز حضور هافبک تیم ملی فوتبال امید صادر شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فوتبال امید ایران ساعت 4 بامداد امروز برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی عازم کویت شد. در حالیکه برخی از باشگاه های لیگ برتر از همکاری با تیم امید سرباز زده بودند و اعلام کرده بودند که بازیکنان خود را برای اردوی کویت در اختیار تیم امید نمی دهند و محمد خاکپور در واکنش به این عدم همکاری تهدید به استعفا کرده بود، اما در نهایت تیم امید با همه بازیکنان خود راهی این سفر شد.

احمد نوراللهی تنها بازیکنی بود که مجوز او از سوی باشگاه برای این اردو صادر نشده بود و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با این مسئله مخالفت کرده بود. در نهایت مجوز حضور نوراللهی در اردوی تیم ملی امید صادر شد.

طی صحبت‌هایی که حبیب کاشانی با حمید درخشان انجام داد در نهایت سرمربی پرسپولیس این همکاری را با تیم ملی امید انجام داد و اجازه داد نوراللهی با ما به کویت بیاید.

همچنین یوسف وکیا که ابتدا باشگاه فولاد با حضور او مخالفت کرده بود در نهایت از باشگاه خود اجازه حضور در اردوی تیم ملی را گرفته است. او ساعت 11 و 30 دقیقه امروز به تهران می‌آید تا عازم کویت شود.

شاهین ثاقبی که دیشب برای سفر به کویت به ایران آمده بود نتوانست همراه تیم به کویت برود. این بازیکن به دلیل مشکل خروجی نتوانست این سفر را انجام دهد. به همین خاطر امروز کارهای خروجی او انجام می‌شود تا او هم امشب به کویت برود.

روزبه چشمی به دلیل مشکل روادید نتوانسته به کویت برود. محمدحسن مرادمند هم این مشکل را دارد و در صورتی که امروز روادید آنها صادر شود عازم کویت خواهند شد.

ساعت 21 امشب و ساعت 4 بامداد صبح فردا پرواز به سمت کویت موجود است و زمانی که مشکل این بازیکنان حل شود، عازم کویت خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز