چلسی – پاریسن ژرمن

پول در برابر پول

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۷۲۴۸۵
پول در برابر پول
چلسی و پاریسن ژرمن یکی از زیباترین جدال‎‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه به انجام می‌رسانند.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بازی دو تیم چلسی و پاریسن ژرمن پیگیری خواهد شد. این بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به انجام می رسد. دیداری که یک بار ۲۲ روز پیش در پاریس انجام شده بود و با نتیجه ۱-۱ به اتمام رسید.
ایوانوویچ ابتدا تیم مهمان را جلو انداخت اما گل کاوانی کار را به تساوی کشاند و در ادامه درخشش خیره کننده کورتوآ مانع پیروزی پاریسی ها شد و کار را به بازی برگشت کشاند. جایی که شاگردان مورینیو امید بیش تری برای پیروزی دارند.
این دو تیم فصل پیش هم در مرحله یک چهارم نهایی به پست هم خوردند که در نهایت و به واسطه تفاضل گل بهتر چلسی در همین ورزشگاه جشن صعود گرفت و حالا امیدوار است باز هم این اتفاق بیفتد.
شاگردان ژوزه مورینیو به چهارمین صعود خود در ۵ دوره اخیر به مرجله یک چهارم می اندیشند و در سوی مقابل پاریسن ژرمن به سومین صعود پیاپی خود به جمع ۸ تیم پایانی می اندیشند.
کار پاریسی ها در این دیدار سخت خواهد بود. چرا که چلسی در ۵ تا از ۶ بازی خانگی اخیرش در اروپا کلین شیت کرده است و در سوی مقابل پاریسی ها در ۷ تا از ۱۵ بازی خارج از خانه شان در اروپا به پیروزی رسیده اند.
اوبی میکل به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند و حضور ماتیچ هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آریر، کابایه، لوکاس و تیاگو موتا هم مصدومند و حضورشان در مقابل چلسی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
هر دو تیم با روحیه خوب به استقبال این دیدار می آیند. چلسی با یک گل وستهام را از پیش رو برداشت و پاریسن ژرمن با نتیجه ۴-۱ لنس را در هم کوبید و برای چلسی خط و نشان کشید.
حذف پاریسن ژرمن لوران بلان را بیش از پیش به درب خروج باشگاه نزدیک خواهد کرد و به همین دلیل آن ها به پیروزی برابر چلسی نیازمندند. چلسی ای که از هر موقعی به قهرمانی در جزیره نزدیک شده اند و به تازگی هم قهرمانی لیگ کاپ انگلستان را به دست آورده اند.
باید ببینیم چلسی رکورد ۸ بازی بدون باختش را بهبود می دهد یا این پاریسن ژرمن است که به رکورد ۱۵ بازی بدون باخت می رسد.
دیگر دیدار مهم چهارشنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و شاختار دونتسک در آلیانز آرنا به انجام می رسد. مردان گواردیولا در جدال رفت به تساوی ۰-۰ رضایت دادند و حالا تنها برد آن ها را راهی دور بعد خواهد کرد. کاری که به نظر زیاد سخت نخواهد بود.
نظر شما