نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

جدال مدعیان برای صعود به فینال

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۲۴۹۰
جدال مدعیان برای صعود به فینال
در دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز آخرین شانس خود را برای صعود به فینال امتحان می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال (چهارشنبه) برگزار می شود.

در مشهد میزان خراسان میزبان شهرداری ارومیه است. حضور بازیکنان مدعی و ستارگان تیم ملی در هر دو تیم نوید یک دیدار جذاب و تماشایی را می دهد. اگرچه بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود ارومیه تمام شد اما نمی توان تیم قدرتمند میزان خراسان را در سالن مهران مشهد دست کم گرفت به ویژه اینکه شاگردان رضا مومنی مقدم می دانند که برای صعود به فینال چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارند. شهرداری ارومیه هم که مقتدرترین تیم دور رفت لیگ لقب گرفته است، انگیزه زیادی دارد تا کار را در مشهد یکطرفه کند و اجازه ندهد صعود به فینال به بازی سوم بکشد.

در تبریز اما بازیکنان جوان و شگفتی ساز این تیم میزبان پیکانی های مدعی هستند. شهرداری تبریز پیش از این یک پیروزی و دو شکست برابر پیکان داشته است. حالا باید دید شاگردان عادل بناکار در خانه و مقابل هواداران پر تعداد خود می توانند یک شگفتی دیگر خلق کنند و یا این که پیکانی ها در تبریز جشن صعود به فینال می گیرند؟

** برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17

شهرداری تبریز – پیکان تهران

ناظرین: محمود حداد و محمد حسن خوشدل، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: داود نافعی

مشهد، سالن مهران، ساعت 17

میزان خراسان – شهرداری ارومیه

ناظرین: امیدوار حاتمی و غفار درخشنده، داور اول: کیوان عابد زاده و داور دوم: محسن ترابی

دیدار تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و مسابقه شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز