فوتبالیست‌ها مظلوم‌ترین افراد جامعه هستند!

بنگر: قلعه‌نویی نقطه اوج فوتبال من بود

۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۵۱۳
بنگر: قلعه‌نویی نقطه اوج فوتبال من بود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین دوران فوتبالم را زیر نظر امیر قلعه‌نویی پشت سر گذرانده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن بنگر مدافع سرخپوشان زمان خداحافظی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

بنگر با اشاره به استعدادهای فوتبال استان مازندران اظهار داشت: در این استان مسئولان ورزشی خوبی نداریم. همه مسئولان به فکر خودشان هستند وگرنه الان اوضاع فوتبال مازندران این نبود.

وی با تاکید بر اینکه از دوران کودکی طرفدار پرسپولیس بوده است خاطرنشان کرد: زمانی هم که در سپاهان بازی می‌کردم می‌گفتم حداقل دو سال به پرسپولیس می‌روم و بعد از فوتبال خداحافظی می‌کنم. خدا را شکر که به آرزویم رسیدم. من پرسپولیس را قلبا دوست داشته و دارم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان خداحافظی‌اش از فوتبال، یادآور شد: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. اگر سال آینده هم بدنم همینقدر آماده باشد، بازی می‌کنم و بعد از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

بنگر همچنین درباره عکس‌های روی جلد روزنامه منتسب به باشگاه استقلال که عدد 10 را به تعداد باخت‌های پرسپولیس در این فصل مرتبط دانسته بود، گفت: مهم این بود که استقلال را شکست دادیم؛ حالا اگر 20 بازی هم در لیگ ببازیم مهم نیست! قطعا بازی برگشت هم استقلال را شکست می‌دهیم.

وی که میهمان حضوری این هفته برنامه نود بود، با تمجید از عملکرد مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس، تاکید کرد: مهدی باید قدر خودش را بداند. او یکی از بازیکنانی است که می‌تواند در اروپا بازی کند.

مدافع پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه و مصاحبه‌هایی که سال گذشته درباره وام گرفتنش انجام داده بود، هم تصریح کرد: فوتبالیست‌ها مظلوم‌ترین افراد جامعه هستند! من چندین سال در سپاهان بودم و حتی سال آخر هم قهرمان شدیم ولی پول زیادی نگرفتم.

بنگر درباره دوران اوج فوتبالش هم اظهار کرد: دوران اوج فوتبال من زمانی بود که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود. او خیلی روی فوتبال من و بخصوص روی اعصابم کار کرد به طوری که یک فصل فقط دو کارت زرد گرفتم.

مدافع پرسپولیس همچنین در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه سن شناسنامه‌ای وی یکسال و نیم بیشتر از سن واقعی‌اش است، گفت: من حدودا پنج ساله بودم که به مدرسه رفتم و البته استعداد خوبی هم داشتم. الان هم تمام برادران و خواهرهایم دکتر و مهندس هستند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز