در حاشیه مراسم تجلیل از برترین های ورزش ایران در سال ۹۳

هدف اصلی ما مدال ریو خواهد بود/ وابستگی مالی خود به دولت را به صفر می رسانیم

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۲۶۲۰
هدف اصلی ما مدال ریو خواهد بود/ وابستگی مالی خود به دولت را به صفر می رسانیم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: مطمئن باشید در آینده از والیبال بازهم خبرهای خوبی خواهید شنید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به گزارش سرویس ورزشی برنا مراسم تجلیل از بهترین های ورزش ایران در سال 1393 به همت خبرگزاری برنا و با همکاری هتل پنج ستاره شیراز در ساختمان شماره 2 وزارت ورزش برگزار و از ورزشکاران و چهره های برگزیده سال با اهدای لوح، تندیس و هدایای ویژه تقدیر شد.

در این مراسم محمدرضا داورزنی ریس فدراسیون والیبال امسال به عنوان بهترین مدیر سال 93 انتخاب شد. 

وی در ابتدا صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: تشکر می کنم از خبر گزاری برنا که این مراسم را ترتیب داد و حسابی از این بابت ما را غافلگیر کرد. افتخار دارم که از طرف جامعه والیبال در این مراسم حضور دارم. مجموعه والیبال در دهه گذشته زحمات زیادی کشید تا به این افتخارات سالیان اخیر برسد.

 

داورزنی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر رشته ما به عنوان سمبل ورزش کشور در میادین جهانی شرکت می کند. والیبال به عنوان نمونه ای از جامعه پر استعدادمان است که توانایی های آن شکوفا شده و حالا به بهره برداری رسیده است.

ایران عزیز توانسته در عرصه های مختلف به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کند اما والیبال به دلیل تیمی بودنش نمود بیش تری در جامعه و جهان داشته است.

وی افزود: خوشحالم که موفق شدیم سال گذشته چند بار ضایغه مردم عزیزمان را شیرین کنیم و باعث شویم تا برای غرور کشورمان اشک شوق بریزند. دلیل استقبال خوب مردم از والیبال هم به این دلیل بود که آن ها تلاش بچه ها را مشاهده کردند و با آن ارتباط برقرار کردند.

 

وی درباره مهم ترین اهداف والیبال در سال 94 توضیح داد: از خودمان انتظارات بالایی داریم. مهم ترین هدف ما روی سکو رفتن در المپیک ریو خواهد بود. به توانایی های خودمان باور داریم و برنامه ریزی های خود را برای رسیدن به این مدینه فاضله انجام داده ایم.

 

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه گفت: استراتژی ما همین بود که بتوانیم والیبال را خود کفا کنیم. البته این پروسه بسیار زمان بر بود اما موفق شدیم وابستگی خود به دولت و وزارت را از 100% به 20% برسانیم و انشا... در سال 94-95 ، وابستگیمان به صفر درصد می رسد. البته قصد داریم با پولی که از وزارت دریافت می کنیم برای امور زیر ساختی، استان ها و پایه ها هزینه کنیم. امسال والیبال نتایج خوبی گرفته و توانمندی این بچه ها با تمدن چند هزار ساله ایران کهن صدق می کند. مطمئن باشید در آینده از والیبال بیش تر خواهید شنید.

 

داورزنی دررابطه با عملکرد والیبال در سال 93 و در سنین پایه اظهار داشت: سال گذشته نوجوانان ما با میانگین قدی 198 سانتی متر موفق شدند برای اولین بار در قهرمانی آسیا بدون واگذار کردن یک گیم به قهرمانی برسیم. ما اگر بخواهیم در هر رشته ورزشی ای به موفقیت برسیم به یک برنامه استاتژیک نیاز داریم و البته اجرای آن هم مساله بسیار قابل توجهی خواهد بود.

 

او در انتها گفت: تشکر می کنم از مدیرعامل خبرگزاری برنا و همچنین دکتر هاشمی و به نوبه خودم به احسان حدادی و حمید سوریان تبریک می گویم. این عزیزان نماینده خیل عظیمی هستند و به جز بحث قهرمانی در اخلاق و منش پهلوانی هم نمونه هستند.در مورد انتخاب خودم هم به عنوان بهترین مدیر ورزشی باید اشاره کنم که گزینه های زیادی می توانستند جای من در اینجا باشند اما قرعه به نام من افتاد
انشا... با دعای خیر مردم اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش ایران و والیبال کشورمان در سال 94 رخ می دهد.
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز