از انتخاب مجدد علی‌نژاد خوشحال هستم

بعضی اوقات شکست هم خوب است

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۴:۰۰
کد خبر: ۲۷۲۹۶۶
بعضی اوقات شکست هم خوب است
قهرمان ووشو جهان گفت: در هشت سال گذشته نتایجی که گرفتیم فوق العاده بود.

ستاره بی چون و چرای ووشو ایران که هم قهرمان بازیهای آسیایی شد و هم قهرمان دنیا، در مسابقات لیگ برتر در یک وزن بالاتر به مبارزه پرداخت اما در عین ناباوری نوار پیروزی های پیاپی او مقابل سجاد عباسی پاره شد و در یک مبارزه عجیب درحالی که راند اول را پیروز شده بود در نهایت نتیجه را واگذار کرد. او درباره این موضوع و همچنین انتخاب مجدد مهدی علی نژاد گفتگویی با خبرنگار برنا انجام داد.

*بعد از مدتها محسن محمدسیفی در یک مبارزه بازنده از روی رینگ بیرون آمد. اتفاقی که غیرمنتظره و عجیب بود. مسابقه در مقابل سجاد عباسی چگونه پیش رفت؟

شکست من در آن مبارزه یک اتفاق بود. راند اول را با اختلاف 10، 15 امتیاز پیروز شدم. راند دوم هم با 6،7 امتیاز جلو بودم ولی در اثر یک اتفاق سجاد برنده شد. هیچ مشکلی وجود ندارد و من از پیروزی سجاد خوشحال هستم. بعضی اوقات پایین آمدن و باختن خیلی خوب است چون باعث می شود دوباره اوج بیشتری گرفت و به موفقیت های بزرگتر دست پیدا کرد.

*بعد از مدت‌ها در یک مبارزه شکست خوردید. این شکست بر برنامه‌های آینده‌ات تاثیر می‌گذارد؟

این اعتقاد را ندارم. شکست ناپذیری وجود ندارد. به عنوان مثال در اسطوره های گذشته ما قهرمان یونانی آشیل را داشتیم که از پاشنه پاش آسیب دید. قهرمان خودمان افراسیاب را داشتیم که از چشمانش آسیب دید. همه این‌ها افسانه است ولی حکایت داریم که هیچ کس شکست ناپذیر نیست قطعا من هم این طور هستم و تمام تلاشم را می کنم که مثل پنج سال قبل یک روند مثبت را داشته باشم و بتوانم بهترین مدال ها را برای کشورم به ارمغان آورم.

*برای مسابقات آتی هم در همین وزن مبارزه خواهید کرد؟

برای وزن مسابقه ای هنوز تصمیمی نگرفتم. انشاءالله وقتی اردوهای تیم ملی شروع شود تصمیم می گیرم که در چه وزنی شرکت کنم ولی به احتمال فراوان در همان وزن قبلی خواهم ماند. چون از حریفانم در سطح جهانی شناخت بیشتری دارم و مبارزه برابر آنها برایم آسان‌تر خواهد بود.

*در مورد انتخاب مجدد مهدی علی نژاد چه نظری دارید؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز