فرش قرمز زیرپای ستاره

۷ در مسیر بازگشت!

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۳:۴۳
کد خبر: ۲۷۲۹۷۸
۷ در مسیر بازگشت!
فرگوسن خواهان بازگشت رونالدو به اولدترافورد است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های رئال مادرید و شالکه سه شنبه شب گذشته در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند که البته رئال با وجود شکست توانست به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کند.

در شبی که سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای سابق من یونایتد هم در جایگاه ویژه حضور داشت و بازی را تماشا کرد. شبی که کریس رونالدو هم با دو گلی که زد نشان داد که چند وقت اخیر که دچار افت شده بود رو به اتمام است.

البته با حضور سر الکس کبیر و نشستن او کنار خورخه مندس مدیر برنامه شماره 7 قوهای مادرید شایعه بازگشت رونالدو با نمایش ضعیف مهاجمان یونایتد به تئاتر رویاها قوت گرفت. از سوی دیگر نیز فالکائو که با قرارداد قرضی در منچستر حضور دارد هم آنطور که باید و شاید نمایش دلچسبی ارائه نکرده و احتمالا قراردادش قطعی نخواهد شد.

سر آلکس فرگوسن که سفیر باشگاه منچستر یونایتد است می خواهد یکی از مهمترین انتقالات فوتبال را انجام دهد و کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به منچستریونایتد برگرداند. این مربی اسکاتلندی درخواست یک شام مشترک در یک رستورانی در لندن را با این ستاره پرتغالی گذاشته است تا در این رستوران درباره پیوستن رونالدو به منچستر مذاکره کند.

این انتقال به سه دلیل چندان بعید هم به نظر نمی رسد. اول اینکه رونالدو بارها اعلام کرده بود که بهترین دورانش را در منچستر سپری کرده و دوم اینکه چند عملکرد ضعیف او در دیدارهای اخیر با اعتراض هواداران رئال در برنابئو مواجه بود که البته این اعتراض ها در فوتبال اسپانیا و بخصوص در رئال موضوع تازه ای نیست و بارها شاهد این مشکل بوده ایم و مشکل سوم اینکه رونالدو با وجود تمدید قراردادش اصلا رابطه خوبی با پِرِز مدیرعامل ندارد.

رونالدو که با اسپورتینگ شروع کرد و در سال 2003 مورد توجه فرگوسن قرار گرفت در 6 سال حضورش در جمع شیاطین سرخ در 196 بازی 84 گل به ثمر رساند که البته اصلا با آمار وی در رئال مقایسه نیست. ستاره پرتغالی در 189 بازی موفق شده 207 گل بزند و خود را به عنوان چهارمین گلزن تاریخ قوهای سپید اثبات کند.

نظر شما