پیکان یا شهرداری

رونمایی از قهرمان لیگ برتر والیبال

۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۵:۱۲
کد خبر: ۲۷۲۹۸۷
رونمایی از قهرمان لیگ برتر والیبال
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 27 اسفندماه با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی چهارشنبه ۲۷ اسفندماه با دو دیدار پیگیری می شود و با معرفی تیم های اول تا چهارم به کار خود پایان خواهد داد.

دیدارهای یکصد و چهل و سوم و یکصد و چهل و چهارم لیگ برتر والیبال سال ۹۳ در سالن فدراسیون این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود تا هیجان و شور لیگ برتر بعد از پنج ماه به پایان برسد و والیبال ایران خود را برای میادین برون مرزی آماده کند.

در نخستین مسابقه که دیدار رده بندی است، دو تیم میزان خراسان و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

میزان خراسان و شهرداری تبریز در دور مقدماتی لیگ امسال دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه نخست در ۲۱ آبان ماه در تبریز برگزار شد و میزان سه بر یک به پیروزی رسید.

در دومین مسابقه نیز که ۱۷ دیماه در سالن مهران مشهد برگزار شد، باز هم میزانی ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا فاتح دو مسابقه دور مقدماتی باشند. از این نظر میزان برگ برنده این مسابقه است و در صورت پیروزی برابر نماینده تبریز یک پله صعود در عملکرد امسال خود نسبت به سال گذشته داشته است.

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال سال ۹۳ نیز در دومین مسابقه روز چهارشنبه برگزار می شود و تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه برای کسب قهرمانی به میدان می روند.

پیکان تهران با تجربه ۱۱ قهرمانی که آخرین مورد آن در سال ۱۳۸۹ بوده است، به مصاف شهرداری ارومیه که تاکنون قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده است، می رود هر دو تیم که در دور مقدماتی این رقابت ها صدرنشین گروه خود بودند تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه خواهند کرد.

نماینده ارومیه اگر قهرمان شود که نخستین قهرمانی نماینده این شهر خواهد بود و اگر مغلوب پیکان شود و به نایب قهرمانی اکتفا کند، مانند سال ۱۳۸۳ که پگاه ارومیه نایب قهرمان شد، تاریخ تکرار خواهد شد.

برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۲۷ اسفندماه

دیدار رده بندی ساعت 13: میزان خراسان – شهرداری تبریز

دیدار نهایی ساعت 15:30: پیکان تهران – شهرداری ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز